loading...
تکنو مکانیک
کاظمی بازدید : 1319 یکشنبه 1395/03/02 نظرات (0)

عنوان  فارسي مقاله:  مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی

عنوان انگليسي مقاله:  Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s

مشخصات فايل ترجمه:  12 صفحه word

رشته:   مدیریت - بازاریابی

ترجمه چکيده مقاله:
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز،مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود.
در مدیریت ارتباط با مشتری،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آن ها می باشد . بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .
مدیریت ارتباط با مشتری یک پروسه ی مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هر مشتری و سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل از آن در سراسر عمر شرکت است . این موضوع نیازمند ادراک ، تمرکز و مدیریت بر همکاری مداوم میان تولید کننده و مشتری انتخاب شده ، برای خلق دو جانبه ی ارزش و به اشتراک گذاشتن آن از طریق وابستگی و تنظیمات سازمانی است .
کارشناسان بازاریابی اظهار داشته اند که ( بخش بندی ، هدف گیری بازار و جایگاه یابی در بازار ) بخش های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی ( قیمت ، محصول ، توزیع ، ترفیع ) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند . عناصر آمیخته بازاریابی یک اختصار و ساده سازی بوده و این رویکرد تبادلی ( تجاری ) ، برای مدیریت ارتباط با مشتری کافی نیست .
در مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی ، چهار عنصر دیگر به نام های ارتباطات ، حفظ ، مراحعه ، بهبود و همچنین تکنو لوژی را به آن اضافه می کنیم .
کاظمی بازدید : 628 یکشنبه 1395/03/02 نظرات (0)

عنوان  فارسي مقاله: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران

عنوان انگليسي مقاله:  CHALLENGES OF STRATEGIC MARKETING OF TOURIST DESTINATION UNDER THE CRISIS CONDITIONS

مشخصات فايل ترجمه:  12 صفحه word

رشته:   بازاریابی - اقتصاد

ترجمه چکيده مقاله:
مدیریت مقاصد توریستی در شرایط فعلی کسب و کار بر مبنای مقاصد استراتژیک که مصولات توریستی نوآورانه و هماهنگ را فراهم می آورد، برای مناطق توریستی بسیار اهمیت دارد. متوازن نمودن اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی اهداق مهم بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی هستند. 
واژگان کلیدی: بازاریابی استراتژیک، مقاصد توریستی، مدیریت، رقابت پذیری، بحران
مقدمه:
رقابت جهانی و اشباع شدن صنعت توریسم چالش ها و مشکلات بسیاری را در ایجاد وفاداری مشتریان و مزیت های رقابتی پایدار در بازار محصولات توریستی ایجاد نموده است. این مشکلات، در مدیریت تقاضا و خلق تصویر منحصر به فردی از یک مقصد توریستی خاص مشهود می باشند. مشارکت تعداد زیادی از سازمان های مختلف در خلق و بازاریابی محصولات توریستی یک مقصد توریستی مشخص نمودن ومنافع و اهداف آن ها را مشکل می سازد. از طرف دیگر، این سازمان ها به شراکت های متفاوت تری با هدف دستیابی به تأثیرات فردی و دوجانبه ورود می کنند. متوازن سازی اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی مهمترین اهداف بازاریابی استراتژیک یک مقصد توریستی است. این کار شامل خلق ارزش برای تمامی شرکا از طریق توسعه بازاریابی یکپارچه است که به گسترش جذابیت و خلق یک تصویر بی مانند از یک مقصد توریستی منجر می گردد. 
توریسم به عنوان یک فعالیت اقتصادی، اهمیت روزافزونی در توسعه نه تنها یک منطقه خاص بلکه همچنین در توسعه اقتصاد ملی دارد. طبق اطلاعات UNWTO (www.unwto.org) در 50 سال گذشته، درآمد توریسم با میانگین رشد سالانه 11% افزایش داشته است. طبق این اطلاعات، توریسم ¼ سهم صادرات را دراختیار دارد که این امر اهمیت توریسم را در پیشرفت اقتصادی نشان می دهد. داده های EU نیز در این خصوص ارائه شده است. 
کاظمی بازدید : 1218 شنبه 1394/12/22 نظرات (0)
مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing
  • عنوان فارسي مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 23 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2009
  • ترجمه چکيده مقاله:
    بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود. 
    کلمات کلیدی: تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی
    مقدمه :
    بازاریابی مستقیم یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است. تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند. با این حال، هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است. آنها تمامی تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده می گیرند، با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد. این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون انها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید، تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند.
    کاظمی بازدید : 1128 جمعه 1394/12/14 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty
  • عنوان فارسي مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 16 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه به تئوری عملی کتز (1960) معتقدیم که وفاداری چهار کارکرد (یا سوابق انگیزشی) دارد: عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی. هر یک از این کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، شناختی و وفاداری رفتاری). سپس به این مفهوم از نام تجاری با استفاده از چهار گروه متمرکز مشتری خواهیم پرداخت. نتایج این آزمایش نشان می دهد که بکارگیری رویکرد عملی در وفاداری به نام تجاری دریچه هایی را آشکار می سازد که در تحقیقات قبلی مشخص نشده اند. به طور دقیق تر این مقاله به بیان نگرش نسبت به وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری می پردازد به علاوه این مطلب را روشن می کند که واکنش دفاعی گرایشیست نسبت به تفکر و احساس دیگران. این امر امکان تحقیقات آتی در مورد وفاداری به نام تجاری از طریق بررسی شبکه های اجتماعی به منظور درک بهتر چگونگی تاثیر تفکر دیگران بر وفاداری مصرف کنندگان را فراهم می کند.
    دانشکده ی بازاریابی استرالیا و نیوزیلند 2012. چاپ نشریه ی السویر. تمامی حقوق محفوط است
    مقدمه
    وفاداری به نام تجاری مفهومیست که در چند دهه ی اخیر مورد توجه بسیاری شرکت ها که به دنبال جلب وفاداری مشتریان خود هستند قرار گرفته است. در حالیکه می دانیم وفاداری به نام تجاری برای سازمان ها اهمیت دارد، کارکرد نگرشی وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری چندان واضح نیست. چرا مشتریان همواره از یک نام تجاری خاص خرید می کنند؟ در این مقاله ما به بیان این مساله می پردازیم که تعهد و تمایل به خرید از نام تجاری خاص از بروز واکنشی صورت می گیرد که مشتری را به خرید مجدد سوق می دهد. ما از چارچوب کتز (1960) نسبت به رویکرد کاربردی به نگرش ها به منظور تحقیق بر رابطه ی میان چهار عملکرد وفاداری و سه جنبه از وفاداری به نام تجاری استفاده خواهیم کرد. 
    کاظمی بازدید : 976 دوشنبه 1394/12/10 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia
  • عنوان فارسي مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا
  • مشخصات فايل مقاله: 6 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 15 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2002
  • ترجمه چکيده مقاله:
    چند فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل آزادسازی گسترده بازار ، تاثیر تکنولوژی ، روش های ارتباطی متغیر و توزیع در سطح جهانی به طور سریع می باشد. بازارهای جهانی به طور فزاینده ای برای شرکت های چند ملیتی حائز اهمیت بوده و این مورد منجر به تغییر در سازمان ها و فلسفه تحقیقاتی شرکت های بازاریابی بین المللی می گردد. مزایای روش های بین المللی در ارتباط با تحقیقات شامل کنترل و هماهنگی بهتر تحقیقات در بسیاری از کشورها ، قابل مقایسه بودن یافته های تحقیقی و درک بهتر نقش بازار بر مبنای مرزهای فرا ملی می باشد. افراد و همچنین نمایندگی های تحقیق این موضوع را دریافته اند که این مسئاله حائز اهمیت می باشد تا درک کلی را در ارتباط با کل محیط عملیاتی ایجاد کرده و درک بهتری از تصمیمات و فعالیت های رقابتی نسبت به بررسی اطلاعات بازاریابی متعارف داشته باشیم.اگر تحقیقات مربوط به بازاریابی بین المللی بتواند مطابق با نیاز افراد باشد ، می تواند مرتبط و متناسب با هزاره جدید باشد.. 
    کلیدواژه: جهانی سازی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، تحقیقات بتزاریابی آسیا، رفتار مصرف کننده
    مقدمه 
    دو دهه گذشته ، شاهد جهانی سازی سریع فعالیت های تجاری در جهان به ویژه در منطقه آسیا در بخش های اقیانوس آرام با توجه به شکوفا شدن اقتصاد آسیا همانند ، ژاپن ، کره جنوبی ، تایوان و سنگاپور بوده است. اخیرا بحران اقتصادی ضررهایی را به بعضی از کشورها وارد کرده و رشد اقتصادی این کشورها و کشورهای کمتر شناخته شده همانند تایلند ، مالزی و اندونزی را تحت تاثیر قرار داده است.جهانی سازی و بحران های اقتصادی اگرچه به طور مکرر واقع شده و به یکدیگر ارتباطی ندارند دارای تاثیرات وسیع و مهمی بر روی شرکت های بررسی کننده بازار و فعالیت هایشان در آسیا می باشند. 
    کاظمی بازدید : 1068 یکشنبه 1394/12/09 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS
  • عنوان فارسي مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده
  • مشخصات فايل مقاله: 18 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 16 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
     بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P (محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی نمایید. با استفاده از ترکیبی از هم روش مطالعاتی کیفی و هم کمی، این مطالعه یک مجموعه شامل 23 بخش ابزاری را پیشنهاد داده است که ترکیب مربوط به بازاریابی اسلامی را اندازه گیری کرده است که به صورت عملی و تجربی برای یک بعدی بودن، قابل قبول بودن و محقق بودن از طریق آنالیزهای فاکتوریل مورد آزمون قرار گرفته اند. از این رو یافته ها پیشنهاد می کنند که مشتریان مسلمان پنج فاکتور تعیین کننده را در نظر می گیرند که باید توسط تاجران در هدایت کردن بازاریابی ترکیبی مورد تاکید قرار گیرد. در ترتیب مربوط به اهمیت آن ها با استفاده از آنالیزهای رگرسیون چندگانه، فاکتورها عبارتند از: هم شکلی، کارکتر، الزام، وجدان و مرکزگرایی مشتری. بنابراین این مورد که تاجران می توانند پنج چارچوب کاری C را در زمینه جلب توجه کردن توسط مشتریان مسلمان از طریق بازاریابی ترکیبی فعالیت های آن ها توسط مطابقت کردن پیوسته با قوانین سیره و دستورالعمل های این کشور، نشان دادن کارکتر متمایز، متعهد شدن در زمینه بیمه مرحله ای، در نظر گرفتن فناپذیری و وجدان و در آخر هم راستا کردن مشتری در راستای مسیر مورد پیشنهاد و توجه قرار می گیرد.
    حوزه مطالعاتی: بازاریابی- بازاریابی ترکیبی اسلامی- آنالیز های فاکتوریل- مشتری مسلمان
    کاظمی بازدید : 1134 شنبه 1394/12/08 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: An exploration investigation on the role of industrial market information on the success of negotiations
  • عنوان فارسي مقاله: نقش سيستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاكرات
  • مشخصات فايل مقاله: 6 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 21 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
     در عصر حاضر یکی از بارزترین و موثرترین عوامل رشد و توسعه شرکتها و موسسات اطلاعات و مکانیزمهای اطلاع رسانی میباشد به هیچ تردیدی اطلاعات در سازمانها مبنای تمام فعالیتهاست لذا انجام وظایف و تحقق اهداف سازمانی فقط از طریق تسریع و تسهیل جریان اطلاعات و ایجاد اطلاعات و ایجاد شبکه های ارتباطی صحیح و کارآمد امکان پذیر میباشد در سراسر تاریخ هم دولتها و هم سازمانها به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئنا اگر اهداف دیگری در کارنباشد هر دو تشکیلات وسیعی را برای جمع آوری اطلاعات به منظور تداوم بخشیدن به نظم امور نیاز دارند مفهوم اطلاعات بر این باور تاکید دارد که چیز با ارزشی به فردی یا سازمانی منتقل گشته لذا از آنجائی که افراد به منابع اطلاعاتی چندگانه متوسط شده و حجم و سرعت تولید اطلاعات همواره رو به افزونی است ایجاد تنوع در سیستمهای اطلاعاتی که بطور تخصصی تر به پردازش ذخیره و انتقال داده ها کمک نماید ضروری است در بررسی تکنولوژی مدیریت در سازمان مروری بر سیر تکوین آن میتواند دیدگاه دقیق تری را به پژوهشگر ارائه دهد که در ادامه بحث به آن پرداخته شده است پس بدون هیچ تردیدی می توان اذعان داشت که هیچ سازمانی و ساختاری بدون داشتن سیستمی که بتواند خون اطلاعات را در رگ سازمان بدرستی و بدون لخته انتقال دهد در عصر حاضر توان دقیق در امورات خود را ندارد و چه بسا منوزی نیز باقی بماند در این راستا سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ومذاکرات بعنوان یک نظام هماهنگ که بتواند به تسریع انجام خدمات رسانی به مصرف کنندگان که همانا ایشان همیشه حرف اول را می زنند بسیار نقش حیاتی را دارا میباشند
    هدف از این مقاله، بررسی تأثیر پارامترهای سیستم اطلاعاتی بر اثر بخشی مذاکرات است که باعث توسعه درک بهتر مدیران و بهره برداری موثر از سیستم اطلاعاتی با هدف افزایش انعطاف پذیری و مزیت رقابتی، آگاهی از موقعیت بازار و رقبا و کاهش هزینه ها می شود. در این مقاله، با طراحی دیدگاهی مبتنی بر این پارامترهای، به توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح اینکه چگونه عوامل سیستم اطلاعاتی بر اثربخشی مذاکرات اثر دارد، می پردازیم.
    در این مقاله با تمرکز بر داده های گرد آوری شده از سازمان صنعت و معدن به مطالعه وبررسی آنها برای یافتن مولفه های موثر اثربخشي مذاكرات ،از روش تحلیل عاملی استفاده شده است از اینرو در مجموع 22 متغیرکه از طریق بررسی ادبیات و مصاحبه اکتشافی17متغیر مورد تایید قرار گرفت که از آن میان 6 مولفه با عناوین مدیریت منابع سازمان ، استراتژی يکپارچگي نرم افزارهای سازمانی ، مولفه های ارتباطات ،عامل نفوذ ،پیشینه های ادراکی ، رویکرد فرآیندیشناسایی و ارایه گردیده است .
    واژگان کلیدی : سيستم اطلاعاتي، فناوری اطلاعات ، مذاکرات ، بازار صنعتی
    کاظمی بازدید : 1038 پنجشنبه 1394/11/29 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
  • عنوان فارسي مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
  • مشخصات فايل مقاله: 11 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 24 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 1996
  • ترجمه چکيده مقاله:
     اين مطالعه چهارچوب طرح هاي تلفيقي آموزش سازماني را در رفتار سازماني خريدار توسعه مي دهد.در اين مطالعه فعاليت هاي ارتباطي و روابط ميان واحدهاي استراتژيك تجاري كه در فرايند خريد مشاركت دارند مورد توجه قرار مي گيرند.حمايت علمي براي روابط پيشنهاد شده بر اساس رشته اي از مطالعات صورت گرفته كه اين مطالعات بر اساس مصاحبه با مديران 10 واحد استراتژيك تجاري يك سازمان خدمات جهاني مي باشد.بر اساس اين مطالعات چندين معني ضمني ارائه شده است.
    مقدمه
    كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت.به همين دليل سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد.بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد.اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت. مشكلي كه كريس با آن دست به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي هزينه در برابر كل چرخه زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر نمي گيرند.از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است كه اندازه گيري آن غير ممكن است.در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد.با اين وجود همان طور كه در اين مثال ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه وجود دارد.
    کاظمی بازدید : 1040 پنجشنبه 1394/11/29 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers
  • عنوان فارسي مقاله: رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
  • مشخصات فايل مقاله: 14 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 27 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2010
  • ترجمه چکيده مقاله:
     هدف: هدف این مقاله بررسی رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند، می باشد. طرح، روش ، رویکرد- از روش نمونه برداری راحت برای جمع آوری داده های مقدماتی استفاده شد. در مجموع از 400 مصرف کننده بزرگسال که به دنبال خرید یا قصد خرید اسباب بازی یا بازی های ویدئویی در پاساژ های شهر تایپه بودند مصاحبه ای گرفته شد، و 387 پرسش نامه گرداوری شد؛ نرخ پاسخ مفید 96.75 درصد بود. تحلیل رگرسیون منطبق با فرضیه های تست شده بود. یافته ها- یافته های اصلی عبارتند از: ارتباط مثبت قابل توجه بین ویژگی شخصیت برونگرایی و برانگیختگی هویت برند؛ ارتباط مثبت قابل توجه بین ویژگی شخصیت مطلوب و و برانگیختگی هویت برند، صمیمیت هویت برند، و روح رقابت هویت برند؛ روح رقابت و اغواپذیری شخصیت برند، دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری محرک بوده است؛ روح رقابت، راحتی و اغواپذیری شخصیت برند دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری عمل بوده است؛
    قابل قبول بودن و آزادی هویت برند دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری عمل بوده است. محدودیت ها یا الزامات تحقیق- محدودیت در زمینه انتخاب کشورها و برندها و محدودیت در پوشش نمونه برداری. این مقاله تایید می کند که مصرف کنندگانی با خصوصیات شخصی متفاوت دارای درک متفاوتی از هویت برند بوده اند، که همچنین می توان آن را به صنعت بازی های ویدئویی و اسباب بازی تعمیم داد. این مقاله اثبات می کند که هویت متمایز برند می تواند منتسب به وفاداری به برند باشد. این موارد نشان می دهد که قابل پذیرش بودن و آزادی خصوصیات شخصی دارای تاثیر مثبتی بر روی وفاداری به برند می باشد. کاربرد های عملی- این مقاله ارزش هویت برند را که به شرکت سود می رساند نشان می دهد. این مقاله بر اهمیت وفاداری برند برای شرکت تاکید دارد. مصرف کنندگانی که با موافقت و آزادی عمل ثبت نام کردند به عنوان شرکت کنندگان هدف برای شرکت باندال می باشند. اصالت/ ارزش: ارزش دیگر مقاله ارتباط دادن بین نظریه و عمل بوده، و به بررسی ارتباط ویژگی شخصی مصرف کننده ، هویت برند و وفاداری برند می پردازد. کلیدواژه: شخصیت، هویت برند، وفاداری برند
    کاظمی بازدید : 1076 پنجشنبه 1394/11/29 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance
  • عنوان فارسي مقاله: رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار
  • مشخصات فايل مقاله: 8 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 17 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2007
  • ترجمه چکيده مقاله:
     براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت ) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.
    1- مقدمه
    رهبری شرکتها چندین نوع مختلف از شایستگی را دارا هستند که آنها را قادر می سازند که به عملکرد بهترسازمانی دست یابند. دانشگاهیان و متخصصان شدیداً معتقدند که شرکتها نیاز به گسترش و حفظ شایستگی های بی نظیری دارند که به آنها در رابطه با رقیبانشان قدرت تشخیص می دهند. به ویژه دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت بر اهمیت نامحسوس، ضمنی، پیچیده و توجه به منابع اجتماعی به عنوان منابع اصلی برتری و تداوم بخش عملکرد شرکت تاکید می کند. چندین مطالعه، روابط داخلی در مورد شایستگی های متفاوتی که شرکتها دارا بودند را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که این روابط پیچیده به استرتژی های رقابتی منجر می شوند ، اما محققان مفهوم این مطالعات را به قدر کافی بررسی نکردند. به هر حال رابطه بین استراتژی های رقابتی متفاوت و ماتریس های عملکردی مختلف شرکت مانند کارایی و اثربخشی، نامطمئن باقی ماند. به ویژه تحقیقات کمی این موضوع که چگونه منابع و شایستگی ها بر عملکرد شرکت اثر می گذارند، را مورد بررسی قرار داده اند. مسئله این مقاله این است که استراتژی های رقابتی متفاوت، پلی برای تفاوت میان شایستگی ها و عملکرد شرکت می باشند. بر اساس چهار چوب مفهومی ( Pay و Wensley در 1998 و Morgan و Hunt در 1995) این مطالعه، منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکردی شرکت را مورد بررسی و توسعه قرار داده است.
    کاظمی بازدید : 919 یکشنبه 1394/11/04 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
  • عنوان فارسي مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی
  • مشخصات فايل مقاله: 8 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 14 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
     بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحلة طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.
    واژه های کلیدی: بازاریابی سبز، بوم شناختی، پایدار، بازار.
    1. مقدمه
    اصطلاح بازاریابی محیطی (که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 اهمیت یافت. این نوع بازاریابی زمانی در اروپا آغاز شد که یک سری محصولات خاص برای جو زمین مضر شناخته شدند. در نتیجه، محصولات جدید «سبز» نشان دادند که خسارت کمتری به محیط وارد می نمایند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) اولین کارگاه آموزشی «بازاریابی بوم شناختی» را در سال 1975 برگزار نمود. این اقدامات و مذاکرات این کارگاه منجر به ایجاد یکی از کتاب های بازاریابی سبز تحت عنوان «بازاریابی بوم شناختی» شد.
    کاظمی بازدید : 779 شنبه 1394/11/03 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention
  • عنوان فارسي مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری
  • مشخصات فايل مقاله: 14 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 42 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
     در این تحقیق به صورت تجربی به آزمایش در مورد تاثیر کیفیتهای گوناگون سایت خرید اینترنتی بر روی ارزشهای سودمندی و خوشایندی خرید اینترنتی پرداخته شده. همچنین تاثیر سطح معلوم ارزش خرید اینترنتی روی رضایتمندی مشتری و قصد خرید مجدد در این مقاله، بحث شده است. ما معادلات اساسی تحلیلها را با مشاهدات 293 نمونه شامل دو گروه با درآمد متفاوت (شاغل و محصل) ارائه میدهیم. نتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.
    واژه های کلیدی
    خرید اینترنتی، کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش سودمندی خرید، ارزش خوشایندی خرید، قصد خرید دوباره

    1. مقدمه
    بخش اینترنت در دهه گذشته به صورت تصاعدی رشد کرده و قدرت گسترش و تاثیرش در زمینه صنعت افزایش داده است. 2009 تجارت خرید اینترنتی کره به مبلغ 65 میلیارد دلار آمریکا رسید (پنجمین کشور بزرگ در سازمان اقتصادی توسعه و همکاری OECD)، که 5.95 درصد تولید ناخالص داخلی کره GDP را ازان خود کرد)، این درصد از صنعتهای بزرگ کره نیز بیشتر است، صنعتهایی همچون الکترونیک (5.71%) و اتومبیل (4.93.5%). رشد سریع صنعت خرید اینترنتی کره به علت سهولت استفاده از آن است، به طوری که خریداران میتوانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی در انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی به مشاهده و خرید بپردازند و بدون اینکه در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشند میتوانند احتیاجات مصرفی خود را برطرف کنند
    کاظمی بازدید : 780 پنجشنبه 1394/11/01 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY ON I.T. SOLUTION SECTOR OF PAKISTAN
  • عنوان فارسي مقاله:  تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راهکار فناوری اطلاعات در پاکستان
  • مشخصات فايل مقاله: 17 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 14 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
     این مطالعه به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر روی تعهد کیفیت خدمات کارکنان انجام شد. برندسازی داخلی استفاده از تکنیک های مختلف به منظور برقراری ارتباط با ارزش های برند اصلی و دادن وعده در داخل سازمان با هدف همتراز نمودن خدمات کارکنان با فرایند برندسازی است. از سوی دیگر، تعهد کیفیت شناسایی کارکنان بخش خدمات با کیفیت هدف گرایی سازمان می باشد. بررسی انجام شده در این زمینه نشان داد که سطح برندسازی داخلی تاثیر نسبتا زیاد و در عین حال بسیار مثبتی بر سطح تعهد کیفیت دارد. چهار روش اساسی برندسازی داخلی از جمله آموزش، جهت گیری، جلسه توجیهی و نشست گروهی اساسا در نظر گرفته شده اند تا همبستگی قابل توجه و متوسط در تعهد کیفیت و همچنین اجزاء را نشان دهند. عوامل موثر از جمله تعیین کارمند، سن و تجربه نیز برای تاثیر مثبت شان بر روی برندسازی داخلی و تعهد کیفیت مورد بررسی دقیق قرار گرفتند. با این حال، نه برندسازی داخلی و نه تعهد کیفیت هیچیک تحت تاثیر این عوامل جمعینی قرار ندارند. 
    مقدمه:
    ما در عصر برندسازی زندگی می کنیم که برندها در آن ثابت نموده اند که با ارزش ترین جنبه های ارائه و همچنین با ارزشمند ترین دارایی برای یک تجارت می باشند. برندسازی در بخش خدماتِ مصرف کننده اهمیت ویژه ای دارد و قبل از تجربه قادر به ارزیابی کیفیت خدمات نیست. یکی دیگر از ویژگی های مهم در بخش خدمات این است که ارائه موفقیت آمیز فرایند خدمات در حد زیادی به مهارت ها و استعداد کارکنان بخش خدمات بستگی دارد. 
    کاظمی بازدید : 674 پنجشنبه 1394/11/01 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
  • عنوان فارسي مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
  • مشخصات فايل مقاله: 12 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 14 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: ؟؟؟
  • ترجمه چکيده مقاله:
     هدف این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد. طرح/ روش شناسی / رویکرد - این پژوهش نقاط اختصاری نردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود. یافته ها - این مقاله استدلال می کند که نردبان روش مفید و قدرتمندی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران قیمت ؛ مجموعه پاسخ های ساختگی؛ سوگیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج. اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.
    واژه های کلیدی:
    مصاحبه ها، نظریه بازاریابی، پژوهش، رفتار
    کاظمی بازدید : 752 پنجشنبه 1394/11/01 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
  • عنوان فارسي مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
  • مشخصات فايل مقاله: 19 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 15 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2010
  • ترجمه چکيده مقاله:
     هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.
    واژه های کلیدی: لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی

    بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از 400 میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، 2004). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال 2007 به اطلاع عموم رسیده است) و بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد. عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، 2005).
    کاظمی بازدید : 951 جمعه 1394/09/20 نظرات (0)
    • عنوان انگليسي مقاله: Investor reaction to earnings management
    • عنوان فارسي مقاله: واکنش سرمایه گذار به مدیریت سود
    • مشخصات فايل مقاله: 14 صفحه pdf
    • مشخصات فايل ترجمه: 27 صفحه word
    •  سال انتشار مقاله: 2010

    ترجمه چکيده مقاله:
    هدف مقاله حاضر پژوهش این مسئله است که آیا مدیریت سود متجاوز از حد آستانه با قیمت گذاری نادرست بازار ارتباط دارد یا خیر. طرح/ روش/ شیوه- مقاله حاضر سطح اقلام تعهدی جاری اختیاری (DCA) را به عنوان پروکسی برای کیفیت سود بررسی می کند. در سطح عملیاتی، آستانه مدیریت سود، به صورت میانگین DCA تعریف شده و این گونه فرض شده است که شرکت های مدیریت شده در سطح بالا ( درآمد رو به کاهش و رو به افزایش) اطلاعات سودی با کیفیت پائین تولید می کنند. در این راستا این گونه تصور شده است که چنین مدیریتی می تواند منجر به خطاهای قیمت گذاری نادرست سرمایه گذارانی گردد که در مورد کیفیت پائین تر سود، تعدیل های نادرستی اعمال می کنند.
    واژگان کلیدی: سود سازمانی، سرمایه گذاران، سیستم (سامانه) بازار

    دانلود فايل انگليسي مقاله
    download

    دانلود فايل ترجمه مقاله
    download


    درباره ما
    Profile Pic
    تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها ، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک می باشد.
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود رایگان مقالات ISI + خرید ترجمه فارسی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 313
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,326
  • بازدید ماه : 809
  • بازدید سال : 52,449
  • بازدید کلی : 4,954,310