loading...
تکنو مکانیک
کاظمی بازدید : 1261 یکشنبه 1395/03/02 نظرات (0)


عنوان  فارسي مقاله:  مقایسه عملکرد بانک های اسلامی و بانک های عادی در بازه زمانی 2004 الی 2009

عنوان انگليسي مقاله:  A comparison of performance of Islamic and conventionalbanks 2004–2009

رشته:    مدیریت - حسابداری - اقتصاد

مشخصات فايل ترجمه:  29 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
ما کارایی بانک های اسلامی و عادی را در طول سال 2004 الی 2009 مورد بررسی قرار می دهیم. استفاده از MFA ی غیرپارامتری ، تجزیه کارایی عمده ( هنگامی که کارایی بانک ها نسبت به یک مرز متداول اندازه گیری می شوند ) به دو جزء را ممکن می سازد : کارایی خالص ( کارایی بانک ها نسبت به مرز نوع بانک خودشان ) و کارایی نوع ( کارایی ای که به طرز کار مربوط می شود ). این نگرش برای مستندات بانکداری اسلامی ، موضوع جدیدی به شمار می رود. تجزیه و تحلیل در دو مرحله اجرا می گردد. مرحله اول از DEA و MFA جهت مقایسه بانک ها بر اساس کارایی عمده و مولفه هایش ( کارایی خالص و نوع ) استفاده می کند. ما دریافتیم که برحسب کارایی عمده ، بانک های اسلامی معمولا برابر با بانک های عادی ، بر حسب کارایی خالص به طور قابل توجهی بیشتر و بر حسب کارایی نوع به طور قابل توجهی کمتر هستند. مرحله دوم تجزیه و تحلیل می نماید که کدام محاسبه به وسیله محیط بانکی و خصوصیات تراز بانک ، این نتایج را تأیید می کند. کارایی نوع پایین بانک های اسلامی ممکن است به فقدان طبقه بندی فرآورده نسبت داده شود در حالی که کارایی خالص بالا توانایی بالای مدیریتی را در بانک های اسلامی منعکس می کند. این اکتشافات و یافته ها به تعدیل کنندگان و سیاست سازان مربوط می شود. به خصوص بانک های اسلامی باید مزایای حرکت به سوی یک سیستم بانکداری استاندارد را کشف کنند ، در حالی که فعالیت مدیران بانک عادی در سطح پایین تری از حد انتظار می توانست در مفاد رسوم پاداش مداوم بررسی شود. 
مقدمه:
بحران مالی اخیر منجر به مشکلاتی در بانک های عادی سراسر جهان گردید. در مقابل بانک های اسلامی به طور وسیعی از این بحران مصون بودند. مشخص شد که محیط عملیاتی کنترل شده آنها توسط قوانین شرع ، سرمایه گذاری در آن نوع از فرآورده های مالی را که بر روی بانک های عادی تاثیر گذاشتند و این بحران را تهییج نمودند ، ممنوع کرده است.
در نتیجه ارزش های سنّتی سرمایه گذاری اسلامی ، از جاذبه رو به افزایشی برای سرمایه گذاران غربی برخوردار است که آنها را به وسیله اعمال بانکداری بانک های عادی در ایجاد بحران مالی جهانی از خواب غفلت بیدار کرد. بنابراین بانک های اسلامی تنها محدود به مسلمانان آن منطقه نیستند ؛ بیش از 300 موسسه مالی اسلامی در سرتاسر 70 کشور پراکنده شده اند. بعلاوه در حال حاضر 5 بانک اسلامی در بریتانیا و 19 موسسه مالی اسلامی در ایالات متحده آمریکا وجود دارد.
کاظمی بازدید : 628 یکشنبه 1395/03/02 نظرات (0)

عنوان  فارسي مقاله: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران

عنوان انگليسي مقاله:  CHALLENGES OF STRATEGIC MARKETING OF TOURIST DESTINATION UNDER THE CRISIS CONDITIONS

مشخصات فايل ترجمه:  12 صفحه word

رشته:   بازاریابی - اقتصاد

ترجمه چکيده مقاله:
مدیریت مقاصد توریستی در شرایط فعلی کسب و کار بر مبنای مقاصد استراتژیک که مصولات توریستی نوآورانه و هماهنگ را فراهم می آورد، برای مناطق توریستی بسیار اهمیت دارد. متوازن نمودن اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی اهداق مهم بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی هستند. 
واژگان کلیدی: بازاریابی استراتژیک، مقاصد توریستی، مدیریت، رقابت پذیری، بحران
مقدمه:
رقابت جهانی و اشباع شدن صنعت توریسم چالش ها و مشکلات بسیاری را در ایجاد وفاداری مشتریان و مزیت های رقابتی پایدار در بازار محصولات توریستی ایجاد نموده است. این مشکلات، در مدیریت تقاضا و خلق تصویر منحصر به فردی از یک مقصد توریستی خاص مشهود می باشند. مشارکت تعداد زیادی از سازمان های مختلف در خلق و بازاریابی محصولات توریستی یک مقصد توریستی مشخص نمودن ومنافع و اهداف آن ها را مشکل می سازد. از طرف دیگر، این سازمان ها به شراکت های متفاوت تری با هدف دستیابی به تأثیرات فردی و دوجانبه ورود می کنند. متوازن سازی اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی مهمترین اهداف بازاریابی استراتژیک یک مقصد توریستی است. این کار شامل خلق ارزش برای تمامی شرکا از طریق توسعه بازاریابی یکپارچه است که به گسترش جذابیت و خلق یک تصویر بی مانند از یک مقصد توریستی منجر می گردد. 
توریسم به عنوان یک فعالیت اقتصادی، اهمیت روزافزونی در توسعه نه تنها یک منطقه خاص بلکه همچنین در توسعه اقتصاد ملی دارد. طبق اطلاعات UNWTO (www.unwto.org) در 50 سال گذشته، درآمد توریسم با میانگین رشد سالانه 11% افزایش داشته است. طبق این اطلاعات، توریسم ¼ سهم صادرات را دراختیار دارد که این امر اهمیت توریسم را در پیشرفت اقتصادی نشان می دهد. داده های EU نیز در این خصوص ارائه شده است. 
کاظمی بازدید : 756 یکشنبه 1395/03/02 نظرات (0)

عنوان فارسی مقاله: تركيب بازاريابي اجتماعي بهينه براي رفتار صرفه جويي در مصرف انرژي بازار چيست ؟

عنوان انگلیسی مقاله: What is the optimum social marketing mix to market energy conservation behaviour: An empirical study

مشخصات فايل ترجمه: 29 صفحه word

رشته: مدیریت - اقتصاد 

ترجمه چکيده مقاله:
اين مطالعه در تلاش است تا تركيب بازاريابي اجتماعي بهينه را در مورد  رفتار صرفه جويي انرژي بازار  در دانشجويان دانشگاه هاي مالزي مشخص سازد . مجموعه اي از 2000 دانشجو از 5 دانشگاه اصلي مالزي دعوت شدند تا ان تركيب بازاريابي اجتماعي را كه ترجيح مي دهند ارائه دهند . يك تجزيه  و تحليل متقارن مبني بر انتخاب , تركيبي از 5 صفت بازاريابي اجتماعي را به منظور ترويج رفتار صرفه جويانه انرژي شناسايي كرد :اين تركيب شامل ويژگي هاي محصول , قيمت , مكان , ترويج و نگهداري پس از خريد مي باشد . هر ويژگي اين تركيب باليستي از استراتژي ها همراه است . ويژگي هاي محصول و نگهداري پس از خريد با سهم 02/27 و 12/27 به ترتيب به وسيله دانشجويان  به عنوان ويژگي هايي با بالاترين اولويت در تركيب بازاريابي اجتماعي براي رفتار صرفه جويانه انرژي انتخاب شدند .ويژگي كه كمترين ارجعيت در تركيب به ان اختصاص داده شده بود ترويج با سهم 59/11 بود . اين مطالعه ,تركيب بازاريابي اجتماعي بهينه را به مديريت دانشگاه , هنگام تصميم گيري درباره رفتار صرفه جويانه انرژي بازاريابي توسط دانشجوياني كه مصرف كنندگان اوليه انرژي در محوطه دانشگاه هستند ارائه مي دهد .علاوه بر اين , اين مطالعه به مديريت دانشگاه در تخصيص كارامد منابع كمياب در انجام مسئوليت هاي اجتماعي خود و غلبه بر كاستي هاي بازاريابي با انتخاب اميزه هاي بازاريابي مناسب كمك مي كند .
مقدمه:
جهان با مشكلات انرژي حياتي اميخته شده است , شامل تقليل منابع انرژي , تخريب اكوسيستم , افزايش قيمت انرژي و تغيير اب و هوا . الگوي ناپايدار كنوني ناكارامد بوده و سياره خالي از منابع در انتظار پيدا شدن يك راه حل جديد است . چالش اصلي در پيگيري دوام انرژي جهاني اين است كه تقاضاي انرژي رو به افزايش بايد كاهش يابد . همان طور كه گيلبرگ و پالم 2009 تاكيد كردند , جهان ما بايد انرژي كمتري براي ايجاد يك جامعه پايدار مصرف كند . يك گزينه براي كاهش مصرف انرژي , صرفه جويي در انرژي است . امروزه يك راه در دسترس ساده براي ايجاد دوام در انرژي , كنترل مصرف انرژي در ساختمان هاست.(zheng 2010 ,    (liand colombier2009در كشورهاي در حال توسعه مانند مالزي ,  اتلاف انرژي در ساختمان ها نرمال است . (muheldieng 2008). به طور كلي ,. مصرف انرژي در بخش هاي ساختماني به طور پيوسته رو به افزايش است .(saidur 2009) . 
کاظمی بازدید : 596 یکشنبه 1395/03/02 نظرات (0)

عنوان فارسي مقاله: اثر پیش بینی جریان وجه نقد بر کیفیت تعهدی و معیار غلبه

عنوان انگليسي مقاله: The effect of cash flowforecasts on accrual quality and benchmark beating

مشخصات فايل ترجمه: 45صفحه word

رشته: حسابداری - اقتصاد 

ترجمه چکيده مقاله:
هنگامی كه تحلیل گران پیش بینی هایی را در مورد درامد و عملکرد جریان وجه نقد ارائه می دهند ،  آن ها به طور ضمنی پیش بینی هایی را در خصوص کل عوامل تعهدی ارائه داده اند. فرض بر این است که افزايش  هزینه های مورد انتظار و شفافیت به دست امده از دستکاری عوامل تعهدی  ,در درامد مدیریتی استفاده شده است. به عنوان یک نتیجه،  ما پیش بینی کردیم و دریافتیم که کیفیت تعهدی ,بهبود يافته و تمایل شرکت ها براي مواجهه یا غلبه بر کاهش معیاردرامدي پس از ارائه پیش بینی جریان نقدی كاهش مي يابد. ما همچنین پیش بینی کرده و دریافتیم که شرکت ها به سمت مکانیسم های معيار غلبه دیگر تغییر جهت می دهند ، مانند دستکاری فعالیتهای واقعی و  راهنمایی درآمدي در واکنش به ارائه پیش بینی های جریان وجه نقد .
مقدمه:
وقتی که تحلیلگران،  پیش بینی های را در مورد هم درامد و هم جریان های نقدی عملیاتی ارائه می دهند  ، در واقع آنها به طور ضمنی  پیش بینی را در مورد کل عملکردهای عوامل تعهدی ارائه داده اند. بنابراین،با پیش بینی جریان نقدی ،  احزاب خارجی شرکت به اسانی قادر خواهند بود  شگفتي درآمدی را نسبت  به بخش مربوط به جریان های نقدی غیر منتظره و بخش مربوط به اقلام تعهدی غیر طبیعی بروز دهند. ما فرض می کنیم که پیش بینی جریان نقدی،  شفافیت دستکاری تعهدی استفاده شده در مدیریت درآمد را افزایش می دهد. همانطور که پیش بینی جریان نقدی،  شفافیت مدیریت درآمد های فرصت طلبانه را افزایش می دهد، بنابراین احتمال تكرار و مداخلات تنظیمی , به نوبه خود، افزایش هزینه های مورد انتظار را به شرکت و مدیران درگیر در مدیریت درآمد های فرصت طلب تحمیل می کند. مدیریت، کمتر احتمال دارد دستکاری تعهدی را به عنوان  هزینه های مورد انتظار درگیر شدن  در مدیریت درآمد درمیان افزایش عوامل تعهدی در نظر بگيرد ..
ما فرض می کنيم که با افزایش شفافیت دستکاری تعهدی، پیش بینی های جريان وجه نقد تحلیلگران براي محدود كردن مدیریت درامد موثر که باعث افزایش کیفیت تعهدی مي گردد به كارگرفته مي شود .ما همچنين پيش بيني مي كنيم كه كاهش دستكاري تعهدي , و ايجاد پيش بيني هاي جريان وجه نقد , احتمال اين را كه يك شركت به اهداف درامدي بپيوندد يا با ان ها تداخل داشته باشد كاهش مي دهد.
کاظمی بازدید : 919 چهارشنبه 1395/02/29 نظرات (0)
مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Data mining to improve personnel selection and enhance human capital: A case study in high-technology industry
  • عنوان فارسي مقاله:  استفاده از داده‌کاوی برای کارمند گزینی و بهبود سرمایه‌ی انسانی: بررسی موردی در صنعت مدرن
  • مشخصات فايل مقاله: 11 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 18 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2008
  • ترجمه چکيده مقاله:
    کیفیت سرمایه‌ی انسانی برای شرکت‌های مدرن برای دستیابی به عرصه‌ی اقتصادی دانش بسیار حیاتی است. با این حال، شرکت‌های مدرن که درگیر هزینه‌های بالا هستند اغلب از استخدام افراد با استعداد سرباز می‌زنند. به علاوه طبق روش‌های مدیریتی منابع انسانی، نیاز ضروری به توسعه‌ی مؤثر مکانیزم کارمند گزینی برای یافتن استعدادهایی که مناسب‌ترین برای سازمان هستند وجود دارد. این تحقیق این خلأ را با ارائه چارچوب داده‌کاوی بر اساس درخت تصمیم و قانون‌های وابستگی پر می‌کند تا قانون‌های مفیدی برای کارمند گزینی تولید کند. نتایج می‌توانند قوانین تصمیم‌گیری را بر اساس اطلاعات پرسنلی با استفاده از کار روی عملکرد و نگه‌داری تولید کنند. مطالعه‌ی تجربی در یک شرکت نیمه رسانا انجام شد تا اطلاعات استخدام کارگران باواسطه شامل مهندسین و مدیران با کارهای عملیاتی مختلف را جمع‌آوری کند. نتایج، اهمیت تجربی این پژوهش را اثبات کرد. به علاوه، بر اساس بحث‌های داده‌کاوان و متخصصان، روش‌های خاص استخدام و کارگزینی نیز از این نتایج گرفته شده است. 
    مقدمه:
    سرمایه‌ی انسانی، یکی از صلاحیت‌های شرکت‌های مدرن است تا بتوانند به شایستگی‌های خود در زمینه‌ی اقتصادی دانش برسند. استخدام پرسنل و انتخاب باواسطه روی کیفیت کارمندان تأثیرگذار است. بنابراین، مطالعات مختلف روی رزومه، مصاحبه‌ها، سنجش عملکرد، تست‌های دانش شغلی، تست‌های کاری نمونه، تست‌های ادراکی و تست‌های شخصیتی در مدیریت منابع انسانی صورت گرفته است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بهتر بتوانند در مورد انتخاب پرسنل تصمیم بگیرند. در واقع، روش‌های انتخاب موجود روی کار و شغلی تمرکز می‌کنند که از طریق وظایف و کارهایی مطابق با خصوصیات ثابت آن‌ها تعریف می‌شوند. با این حال، به علت ذات در حال تغییر دانش در صنعت تکنولوژی، شغل‌ها را نمی‌توان به راحتی توصیف کرد مخصوصاً شغل‌های سطوح مدیریتی. با پیشرفت تکنولوژی و جهانی شدن آن، کارهای میان کارکردی نیز افزایش یافته‌اند در حالی که شغل‌های جدیدی نیز در حال ایجاد است.
    کاظمی بازدید : 1297 دوشنبه 1395/02/20 نظرات (0)
    مقاله حاضر ترجمه ایست با عنوان استخراج قوانین وابستگی برای بهبود کیفیت فرایند تولید در رشته های اقتصاد و مدیریت از مجله معتبر Expert Systems with Applications که در ژورنال الزویر و ساینس دایرکت ثبت گردیده است، که  فایل PDF آن به صورت رایگان از لینک زیر قابل دانلود است و برای خرید فایل WORD ترجمه مقاله از لینک پایین استفاده کنید.
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Mining association rules for the quality improvement of the production process
  • عنوان فارسي مقاله:  استخراج قوانین وابستگی برای بهبود کیفیت فرایند تولید
  • مشخصات فايل مقاله: 12 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 25 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    افراد تحصیل کرده و شاغل معمولاً علاقه دارند توسعه‌ی روش‌ها و برنامه‌های کامپیوتری را که با کارهای مهندسی و دانش سر و کار دارند دنبال کنند. مدیریت اشتباه عملیات و زمان‌های تولید از دست رفته، مشکلات و مسائل بزرگی هستند که بهره‌وری و کیفیت سیستم‌های صنعتی و هزینه‌ی تولید را تحت تأثیر قرار می‌دهد. استخراج قوانین وابستگی، یک تکنیک داده‌کاوی است که برای پیدا کردن اطلاعات مفید و ارزشمند از پایگاه‌های داده بزرگ استفاده می‌شود. این مقاله، پایه‌ی مفهومی بهتری را برای توسعه‌ی برنامه‌های استخراج قوانین وابستگی ارائه می‌دهد تا دانش را از عملیات و مدیریت اطلاعات به راحتی استخراج کند. تأکید این مقاله روی بهبود فرایندهای عملیاتی است. یک مثال کاربردی، تجربه‌ی صنعتی که استخراج قوانین وابستگی در آن برای تحلیل فرایند تولید استفاده می‌شود را شرح می‌دهد. این مقاله برخی نتایج جدید و جالب در رابطه با تکنیک‌های داده کاوی و کشف دانش که روی فرایند تولید نقش دارد را گزارش می‌دهد. نتایج تجربی روی داده‌هایی که در زندگی واقعی نقش دارند نشان می‌دهد که روش پیشنهادی برای یافتن دانش مرتبط با عملیات نادرست مفید واقع می‌شود.
    مقدمه:
    کاربردهای مهندسی هوش مصنوعی نظرات محققین و شاغلین حوزه‌ی صنعت را به دلیل توانایی آن در یادگیری و درک اصول و حقایق به منظور کسب دانش و به کارگیری آن در عمل به خود جلب کرده است. پیشرفت‌های مداوم، اشاره به پیشرفت‌های رو به جلو و غیر منتظره در زمینه‌ی عملکرد سازمانی دارد  (Linderman, Schroeder, Zaheer, Liedtke, & Choo, 2004). پیشرفت در مسائلی مانند افزایش ارزش مشتری، کاهش خطاها و عیوب، بهره‌وری بهبود یافته، امنیت عملکرد چرخه‌ی زمانی و انگیزش Evans & Lindsay, 2001)). این مورد معمولاً در روش حل تدریجی مسئله رخ می‌دهد که شامل مراحل ضمنی سازی مسئله، تحلیل مسئله، تعمیم راه‌حل و یادگیری دروس است (Kamsu-Foguem, Coudert, Geneste, & Beler, 2008). روش حل مسئله، روی توصیف فرایند شناختی در کارهای عقلانی و ملاحظات شناختی که با سرمایه‌گذاری دانش روی ساختارهای خاص و قدرت بخشی به تعمیم سر و کار دارد تمرکز می‌کند (Patel, Arocha, &Kaufman, 2001). روش‌های حل مسئله نقش مهمی را در اکتساب دانش و مهندسی بازی می‌کند زیرا سطح دانش انتزاعی برای نیل به اهداف با 
    اعمال دانش توسط فرایند تدریجی جستجوی مسیر راه‌حل بسیار ارزشمند است. از این روش‌ها می‌توان برای توصیف فرایند استدلال به صورت ساختاری برای هدایت روند کسب دانش و راحت کردن تقسیم دانش و استفاده‌ی مجدد بهره جست (Benjamins & Fensel, 1998).
    کاظمی بازدید : 890 جمعه 1395/01/27 نظرات (0)
    مقاله ای ترجمه شده با عنوان "   کارآفرینی اجتماعی ،ایجاد مدل های کسب و کار جدید برای خدمت به فقرا"  از پایگاه اطلاعات علمی الزویر (Elsevier)  و  ساینس دایرکت ( Sciencdirect) محصول سال 2005 در رشته های کارآفرینی و اقتصاد است.
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Social entrepreneurship: Creating new business models to serve the poor
  • عنوان فارسي مقاله: کارآفرینی اجتماعی ،ایجاد مدل های کسب و کار جدید برای خدمت به فقرا
  • مشخصات فايل مقاله: 6 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 11 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2005
  • ترجمه چکيده مقاله:
    واژه کارآفرینی اجتماعی برای اشاره به رشد سریع سازمان هایی که مدل هایی را برای اثربخشی مبنی بر نیازهای انسان که در بازارها موجود است و موسسات برای ارضای آن ها باشکست روبرو شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.
    کارآفرینی اجتماعی منابعی از کارآفرینی سنتی را با یک ماموریت تغییر جامعه ترکیب می کند . یک کارآفرین اجتماعی، ابراهیم آبولیش به تازگی جایزع نوبل برای طرح Sekem خود را در سال 2004دریافت کرد، ، موسس
    e-bay، Skoll 4.4 میلیون پوند را به راه اندازی یک مرکز تحقیقات کارآفرینی اجتماعی و بسیاری از کارآفرینان اجتماعی با همتایان کسب و کار خود را آمیخته و در مجمع جهانی اقتصاد در داووساهدا کرد.
     کارآفرینی اجتماعی نگرشی را که ممکن است ایده هایی را برای استراتژی های اجتماعی قابل قبول و پایدار کسب و کار و فرم های سازمانی محرک باشند را ارائه می دهد.
    به دلیل سهم آن که بطور مستقیم برای اهداف توسعه پایدار (SD)در سطحبین المللی به رسمیت شناخته شده است. کارآفرینی اجتماعی  نیز ممکن است شرکت های ایجاد شده را برایبرعهده گرفتن مسئولیت اجتماعی بیشتری تشویق کند.
    کلید واژه ها : کارآفرینی اجتماعی، پایداری، مدل کسب و کار و مسئولیت اجتماعی شرکت
    1. فقرا فاقد خدمات هستند
    نیازها وخواسته های انسان بطور بنیادی محرکهایی از  تصمیمات شرکت ها بعنوان اینکه چه محصولات یا خدماتی برای تولید است،هستند. با این حال، با وجود ماهیت به ظاهر نامحدود از نیازهای بشر، شرکت در تلاش برای پیدا کردن بازارهای جدید و موضوع ارزشی شان، و تلاش برای رشد، که به شرکت های بزرگ تبدیل شده، به یک نتیجه خوب ختم می شود .
     دو قانون اساسی به نظر می رسد که اعمال می شود. 
    اول در کشورهای صنعتی شده، بسیاری از مردم تمایلی به پرداخت به اندازه کافی برای برخی از محصولات و خدماتی که آنها می خواهند نداشته باشند. این یک واقعیت است که وضوح دردناکی برای راه اندازی برخی از dotcomها در دهه نود است: در حالی که خدمات رایگان ارائه شده توسط میلیون ها نفر مورد استفاده قرار میگیرد، آنها دریافتند که برای پیاده سازی هزینه برای خدمات خود ف زمانی که سرمایه کسب وکار وجود ندارد، غیر ممکن است.
    کاظمی بازدید : 957 شنبه 1395/01/14 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله:  Customer Relationships Management in Organizations
  • عنوان فارسي مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها
  • مشخصات فايل مقاله: 6 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 6 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    در سالهای اخیر ، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی  CRM ، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده  و این مشکلات ،مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.
    CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. 
    هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان ، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد. 
    یک استراتژی موفق CRM تنها با نصب بسته نرم افزاری که برای پشتیبانی از فرآیند های مربوطه طراحی شده قابل پیاده سازی نیست و رویکردی کلی که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز های مشتریان ، گزیش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد CRM. نرم افزاری است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش ، تاثیر بازاریابی ، واکنش ها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.کار CRM کمک به تجارت در زمینه ی استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش مشتریان می باشد.با بهره گیری از CRM سرویس دهی بهتری به مشتری داده می شود ، پروسه ی بازاریابی و فروش ساده تر می شود ، مشتریان جدید کشف می شوند ، و در نهایت سود بیشتری از هر مشتری عاید شرکت می شود.
    سفارشی کردن (ساخت بر اساس سفارش) می تواند مسئله ای گیج کننده باشد و واسط های فروشندگان CRM نمیتوانند میزان مطلوب و مورد دلخواهی از یکپارچه سازی را فراهم کند.مدیریت ارتباط با مشتری یک راه حل جامع و سیستماتیک است که با یکپارچه سازی مبانی ارتباط با مشتری یعنی فرآیند های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش در جهت دستیابی و حفظ رضایت مندی مشتریان ، افزایش سود آوری و ایجاد ارزش افزوده ی اقتصادی در سازمان ها نقش بسزایی دارد.
    اجرا و پیاده سازی یک سیستم CRM به اندازه ی سیستم های نرم افزار سنتی وقت نمیبرد اما ممکن است گونه های پیچیده و عظیم آن حتی تا یکسال هم طول بکشد.بعلاوه ، بسیاری از شرکت ها یکسری اطلاعات مهم و حساسی مثل خدمات مالی را نگهداری می کنند که ترجیحاً و به دلایل امنیتی ، کنترل همچین داده هایی را به طرف سومی واگذار می کنند.به همین دلیل AMR بر این باور است که تا سال 2012بازاربرنامه های کاریردی CRM تنها 12% از کل بزار CRM را به خود اختصاص می دهد.
    کاظمی بازدید : 875 سه شنبه 1395/01/10 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal
  • عنوان فارسي مقاله: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ 
  • مشخصات فايل مقاله: 10 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 20 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    در این مقاله، بر اساس تئوري هزينه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزاياي ادراك شده مشتري از اعتماد، و رضایت مشتری مي پردازد تا بدين وسيله مشخص سازد  مشتری به چه كسي وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزينه مبادله، مزاياي اعتماد مشتري كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملي حیاتی است كه رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثير قرار مي دهد. رضایت مشتری نيز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثير مستقيم دارد، اما دارای اثر مستقيم قابل توجهي بر وفاداری اش به شرکت نيست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشي کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ايفا مي كند.
    کلید واژه ها: رفتار فروش اخلاقی ، مزيت اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
    مقدمه:
    در محیط رقابتی امروز، یکی از مهمترين اهدافي كه بازاريابان خدماتي مي بايست در جهت دستيابي به آن تلاش كنند، به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلي شان و در مرتبه  بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی، اطمینان از وفاداری مشتری و كسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسيار حائز اهميت است. به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتري به عنوان یکی از مهم ترین فاكتورها در عملیات کسب و کار شناخته مي شود. 
    در خدمات، مبادلات عموماً از طریق تعامل بين مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته مي شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکن است توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد(كلي و اسكين، 1992). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وي را دچار آسيب كند. نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان را وادار مي كند دست به اقداماتي برای محافظت از خود بزنند و وفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روي ادراكات سرپرست فروش از رفتار فروش اخلاقي فروشنده در شركت متمرکز شده است(به عنوان مثال، رمزی و همکاران. استروت، 2002). در مقابل، از ديدگاه مشتري، درك فروش اخلاقي فروشنده براي مشتریان داراي اهميت است، اينكه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چيست و چه نوع رفتار خریدي را به دنبال خواهد داشت. شرکتهاي خدمات هنوز تا رسيدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند. تعداد كمي مطالعات مرتبط با اين وجود دارد. 
    کاظمی بازدید : 969 شنبه 1394/12/22 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: The effects of telecommuting on productivity: An experimental examination. The role of dull and creative tasks
  • عنوان فارسي مقاله: تأثیرات ارتباطات از راه دور بر بهره وری: یک بررسی تجربی. نقش وظایف یکنواخت و خلاقانه
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 15 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    سازمان ها در تلاش برای کاهش هزینه ها و ارتقاء روحیه کارکنان، به طور روز افزونی درحال تبدیل شدن به سازمان های از راه دور هستند. گزارشات متناقضی در مورد تأثیرات کار کردن خارج از دفتر بر بهره وری وجود دارد مبنی بر اینکه مستقیماً بر رده پایین شرکت تأثیر می گذارد. این مطالعه این تناقضات را با استفاده از یک رویکرد تجربی بررسی می نماید. وظایف فردی یکنواخت و خلاقانه برای تبیین دو جو کاری متفاوت بکار گرفته شد. نتایج این مطالعه نشان می دهد که تأثیرات محیط از راه دور می تواند نشانه های مثبتی برای بهره وری وظایف خلاقانه و نشانه های منفی برای بهره وری وظایف یکنواخت داشته باشد. 
    مقدمه:
    علیرغم اهمیت ارتباطات راه دور به عنوان یک روش کاری جایگزین آثار کنونی عمیقاً بررسی ننموده اند که کار خارج از دفتر چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد. بخشی از دلایل این امر احتمالاً به علت مشکلات عملی در یافتن شاخص های خوب برای بهره وری می باشد که برای چنین تحلیلی لازم است. علاوه بر این جدا کردن عوامل محیطی از سایر عوامل مرتبط با بهره وری می تواند کار مشکلی باشد (Nalbantian و Schotter، 1997). مطالعه حاضر برای غلبه بر برخی از این مشکلات از یک طرح تجربی ساده در ترکیب با روش های بررسی برای درک چگونگی تأثیر محیط ارتباط از راه دور بر بهره وری در وظایف یکنواخت و خلاقانه استفاده می کند. دو ماموریت مختلف برای انعکاس کارهای انجام شده در مواقعی که ارتباط راه دور میسر است، انتخاب گردید. نتایج نشان داد که برای گروه خاصی از جمعیت، کار خارج از دفتر در مواقعی که وظایف یکنواخت است، تأثیرات منفی بر بهره وری و در مواقعی که وظایف خلاقانه تر است تأثیرات مثبتی بر بهره وری وجود دارد. این نتایج بعضاً با یافته های سایر مقالات هماهنگند هرچند که سوالاتی در این مقاله باقی می ماند. 
    کاظمی بازدید : 1031 پنجشنبه 1394/12/20 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: The real effects of financial constraints :Evidence from a financial crisis
  • عنوان فارسي مقاله: اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی
  • مشخصات فايل مقاله: 18 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 39 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2010
  • ترجمه چکيده مقاله:
     ما مدیر عاملان شرکت ( مقام های ارشد اجرائی ) مالی را در اروپا و آسیا آمریکا ، مستقیماً برای اینکه ارزیابی کنیم بنگاههای اقتصادی آنها در طول بحران مالی جهانی که در سال 2008 دچار عوامل بازدارنده شده اند معتبر هستند ( دارای اعتبار ) هستند یا خیر مورد بررسی قرار دادیم همچنین ما در مورد اینکه آیا طرح ها و روند های مخارجی شرکت شرطی متفاوت روی این بررسی بر اساس مقیاسی از عوامل بازدارنده مالی دارد مطالعاتی نیز انجام دادیم شواهد و مدارک بدست آمده نشان می دهد که بنگاههای اقتصادی بازدارنده تخفیف های عمده تری در مخارج فنی و تکنولوژی استخداو م اشتغال و مخارج مربوط به سرمایه دارد . بنگاههای اقتصادی بازدارنده همچنین از طریق پول نقد بیشترین سرمایه مشتریان را از بین می برد . و در نتیجه شدیداً روی ستون های از اعتبار برای ترساندن بانک ها که دسترسی را در آینده محدود خواهد کرد و سرمایه های بیشتری را برای سرمایه گذاری و عملکرد آنها به کار می گیرد اثر می گذارد . همچنین ما دریافتیم که ناتوانی ( عدم توانایی ) برای وام گیری ظاهرا باعث شده که بسیاری از بنگاههای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری مهمی را با 86 درصد از عوامل بازدارنده در ایالات متحده آمریکا از دست بدهند . مدیر عاملان شرکت می گویند که سرمایه های آنها در طرح های مهم در طول بحران اعتبار از سال 2008 محدود شده است . بیش از نیمی از مسولان می گویند که ( گفتند که ) آنها سرمایه های برنامه ریزی شده خودشان را یا کنسل کرده اند یا آنها را به تعویق انداخته اند . نتایج ما همچنین در اروپا و آسیا ادامه داشت و در خیلی از موارد در علم اقتصاد قوی تر نشان داده شده تجزیه و تحیل های ما نیز به مجموع دارایی ها و دانش در باره اثری از عوامل بازدارنده معتبر روی وضع بنگاه اقتصادی اضافه شد .
    مقدمه :
    در اواخر سال 2008 ، بازارهای ( محل خرید و فروش ) مالی جهانی ، در میان بحران اعتبار از تاریخ بود . در این بخش ما یک دیدگاه کلی و منحصر به فرد روی اثراتی از بحران روی تصمیمات  واقعی که توسط شرکت های سهامی اطراف دنیا ایجاد می شود فراهم کرده ایم ما 050/1 مدیر عاملان شرکت و مدیران اجرائی را در 39 کشور در شمال آمریکا ، اروپا و آسیا در ماه سپتامبر 2008 موارد بررسی قرار دادیم . بحران فراگیر به ما اجازه می دهد تا اقدام هایی از بنگاههای اقتصادی را که از نظر مالی دچار عوامل بازدارنده شده اند با آن دسته از واحدهای تجاری که کمتر دچار عوامل بازدارنده شده اند ، مورد مقایسه قرار دهیم . ما چندین هدف و موضوع را دنبال کرده ایم اول ، ما بررسی میزانی از عوامل بازدارنده را ایجاد کردیم 
    کاظمی بازدید : 909 پنجشنبه 1394/12/20 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: The Relationship between Budget Deficits and Capital Inflows: Further Econometric Evidence
  • عنوان فارسي مقاله: رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه اي:شواهد اقتصادي بيشتر
  • مشخصات فايل مقاله: 10 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 12 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 1996
  • ترجمه چکيده مقاله:
    اين تحقيق اكثر فدرال را روي وردريهاي سرماه اي ايالات متحده گزارش مي كند .با توسعه كارهاي قبلي بهمني- اسكويي وپايسته (1994)مابر منطقي بودن حداكثر احتمال جديد عرضه شده بوسيله جانسن (1988)وجانسن ژوليوس (1990)براي انجام آزمايشات Cointegrationتاكيد مي كنيم .نتايج يك رابطه بلند مدت رابين كسورات بودجه و وردريهاي سرمايه نشان مي دهد .بعلاوه يافته هاي حاصل از مدلسازي خطا اصلاح نشان مي دهد كه ناتعادلهاي موقتي (كوتاه مدت )در بازارهاي مالي به سرعت اصلاح ميشوند وبنابراين مشخص ميشود كه بازارهاكارآمد هستند .
    مقدمه:
    دريكي از نسخه هاي اين مجله بهمني اسكويي وپاسته (1994)نشان داده اند كه كسورات بودجه در ايالات متحده باعث جريانات ورودي سرمايه اي در دوره 88-1973شده است .با استفاده از روش انتگرال گيري مضاعف دو مرحله اي براساس باقيمانده انجل –گانگر (1987)ومدل خطا اصلاح آنها كشف كردند كه كسورات بودجه وجريانات ورودي هم انباشته هستند .آنها رابطه بين كسورات بودجه وجريانات ورودي سرمايه را براساس نرخ بهره افزايش يافته حاصل از وام گيري عمومي وبهبود انتظارات را براساس رشد اقتصادي يافته حاصل از محركهاي بودجه ،مشخص كنند. شواهد ارائه شده بوسيله بهمني اسكويي وپاسته (كه بعد از اين به آنها BPگفته ميشود)سهم قابل توجهي در شناخت ما از اثر كسورات بودجه در اقتصادايفا مي كنند .هدف از اين يادداشت آن است كه شواهد بيشتري را روي رابطه بين كسورات بودجه وجريانهاي ورودي با استفاده از آزمايش اطلاعات به كمك روش Cointegrationجديدي كه بوسيله جانسن (1988)وجانسن وژوليوس(1990)ارائه شده است ،مطرح كنند.
    کاظمی بازدید : 846 پنجشنبه 1394/12/20 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Intellectual Capital: An Evolutionary Change in Management Accounting Practices 
  • عنوان فارسي مقاله: سرمایه فکری :تغییری تکاملی در راهکارهای حسابداری مدیریت 
  • مشخصات فايل مقاله: 24 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 32 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2004
  • ترجمه چکيده مقاله:
    از آن به طور وسیع به عنوان سرمایه فکری یاد می شود.بنابراین تخصص ،تجربه،روابط خوب با میزان استفاده از تکنولوژی منابعی در این علم هستند که به عنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها محسوب می شوند,در حالیکه به عنوان یک ارزش رشد کرده و در ادبیات شرکتها مورد توجه قرار گیرد .سنجش و گزارش دهی که سرمایه فکری برای اهداف خارجی بدست می دهد ،میتواند فاصله کمی با آنچه درحسابداری مدیریت به آن اشاره شد دارد،داشته باشد.
    این تحقیق در واقع تاثیر سرمایه فکری را بر جریان حسابداری مدیریت شرکتهایی که درجه و فرمی از سرمایه فکری را به نحوی دارا هستند،می آزماید.شرکتهایی که ما مورد بررسی قرار می دهیم شرکتهایی هستند که سرمایه گذاری زیادی بر روی این موضوع کرده اند و اینکه آیا مایلند بر سنجشهای غیر مالی تاکید بیشتری کنند و یک سبک که مربوط به حسابداری نباشد را بپذیرند و بیشتر بر روی استراتژی تمرکز کنند و به امور مالی و جریانهای مالی کمتر بپردازند
    به عنوان نمونه شرکتهایی را که توانایی بهتری در خنگام مواجهه با امور غیر قابل پیش بینی اقتصادی و تغییرات بازار به جهت دستیابی به سطوح بالای عملکرد دارند,بررسی کردیم.
    بعضی نتایج اولیه ارائه شده انقلابی را در حسابداری مدیریت شرکتهایی ایجاد کرد که سرمایه گذاری زیادی را در بخش سرمایه معنوی انجام دادند.آنها شامل:سنجش عملکرد و استفاده از سنجشهای مالی و غیر مالی و تاکید بر برنامه ریزی و کنترل ،و نوع بودجه بندی ،استراتژی ارزیابی سرمایه گذاری ها،مدیریت ریسک و انتظارات عملکرد بودند.این یافته ها جهت پی گیری بیشتر از طریق مصاحبه با مدیران عالی شرکتهایی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند مورد بحث قرار گرفت.
    ابتدا گزارشات این تحقیق از طریق مصاحبه با مدیران عالی حسابداری و غیر حسابداری در بیش از 100 شرکت بزرگ که سطوح بالا و پایین سرمایه فکری را درار بودند ،بررسی شد.این مطالعه هم در نقش اطلاعات حسابداری مدیریت و هم در نقش حسابداری مدیریت پی گیری شد.
    واژه های کلیدی:
    سرمایه فکری،دانش,حسابداری مدیریت،سنجش عملکرد مالی و غیر مالی،بودجه بندی،ارزیابی سرمایه گذاری سرمایه استراتژیک،مدیریت ریسک.
    مقدمه:
    دانش و اطلاعات امزوزهبهترین ابزار علم اقتصاد هستند,جاییکه علم اقتصاد متهورانه عمل می کند،فزونی استفاده از اطلاعات علمی و تکنولوژی به چشم می خورد.شرکتهای دانش محور نسبت بزرگی از سرمایه شان را در دارایی نامحسوس خود دارندو این برای امور مالی و هم برای حسابداری مدیریت شرکتهایی که به طور سنتی و به قدر کافی سرمایه و عملکرد نا محسوسشان را در وضعیتهای مختلف مالی منعکس نکردند، یک چالش واقعی بشمار می رود .
    کاظمی بازدید : 938 پنجشنبه 1394/12/20 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Opportunity Recognition as Pattern Recognition: How Entrepreneurs “Connect the Dots” to Identify New Business Opportunities
  • عنوان فارسي مقاله: تشخیص فرصت به عنوان تشخیص الگو: چگونه کارآفرینان "با مرتبط کردن سرنخ ها" فرصت های کسب و کار جدید را شناسایی می کنند
  • مشخصات فايل مقاله: 17 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 23 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2006
  • ترجمه چکيده مقاله:
    چگونه کارآفرینان فرصت های سرمایه گذاری های جدید کسب و کار را شناسایی  می کنند؟ یک احتمال، که به وسیله پژوهش در زمینه شناخت انسان پیشنهاد شده ، این است که این افراد با استفاده از چارچوب های شناختی که از طریق تجربه به دست آورده اند به درک ارتباط بین رویدادهای به ظاهر نامرتبط و یا روند های  موجود در جهان می پردازند. به عبارت دیگر، آنها با استفاده از چارچوب های شناختی و " با مرتبط کردن سرنخ ها " بین تغییرات در فن آوری، جمعیتی، بازار، سیاست های دولت، و عوامل دیگراین فرصت ها را تحت تصرف خود در می آورند. این الگوها که آنها را در درک این رویدادها یا روند ها کمک می کند ،ایده هایی برای محصولات یا خدمات جدید، که می تواند به طور بالقوه به عنوان پایه ای برای سرمایه گذاری های جدید باشد را پیشنهاد می دهد. این الگوی چشم انداز شناخت در شناسایی فرصت از چندین جنبه مفید است: اول، به یکپارچه کردن سه فاکتور یک چارچوب اساسی نقش مهمی را در شناخت فرصت ها بازی می کنند:   درگیر شدن در جستجویی فعال  برای فرصت ها ؛ هوشیاری نسبت به فرصت ها  و دانش قبلی از صنعت یا بازار. علاوه بر این،کمک به توضیح نحوه روابط متقابل این عوامل نیز می کند. به عنوان مثال، این واقعیت که جستجو فعالانه ممکن است زمانی که هوشیاری بسیار بالا است احتیاج نباشد. دوم، به رسمیت شناختن الگوی چشم انداز کمک می کند به درک این موضوع که چرا برخی از افراد، اما نه همه، قادر به شناسایی فرصت های خاص می باشند. سوم، چارچوب الگوی تشخیص روش های خاص که در آن کارآفرینان می توانند جهت شناخت بهتر فرصت ها آموزش داده شوند را نشان می دهد. جهت گیری های آینده برای پژوهش در زمینه تشخیص الگوی چشم انداز و پیامدهای عملی آن برای تحصیلات کارآفرینی مورد بررسی قرار می گیرد.
    "اعمال ما نيز مانند جذر و مد هستند ، اگر انسان به مد توجه کند ، به سوی نيکبختی خواهد شتافت ، اما اگر انسان از آن غفلت کند ، تمامی سفر زندگی به صورت مضيقه و پرتگاهی دشوار درخواهد آمد" (شکسپیر)
    کاظمی بازدید : 791 پنجشنبه 1394/12/20 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: The implications of the new capital adequacy rules for portfolio management of credit assets
  • عنوان فارسي مقاله: مفاهيم قواعد جديد كفايت سرمايه براي مديريت پورتفوليوي دارائيهاي اعتباري
  • مشخصات فايل مقاله: 18 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 18 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2001
  • ترجمه چکيده مقاله:
    درطي چند سال گذشته يك بحث گسترده بين افراد متخصص و دانشگاهيان راجع به اينكه آيا يك روش مديريت پورتفوليو مي تواند با بانكها در مديريت بهتر ريسك سرمايه كمك كند و اينكه چگونه روش مديريت پورتفوليو براي سهام داران ارزش ايجاد مي كند، وجود داشته است . در اين مقاله ، نويسندگان مي گويند كه چهار محرك وجود دارد كه بانكها را ملزم مي كنند كه به هنگام مديريت دارائي هاي اعتباري از حالت معاملاتي به يك روش كه بيشتر شبيه به مديريت پورتفوليو است حركت كنند. اين چهار محرك عبارتند از : تغييرات ساختاري در بازارهاي اعتباري ، ناكارآمدي انتقال ريسك به بازارهاي وام دهي ، افزايش سطح بدهي در ايالات متحده و تغييرات پيشنهاد شده براي كفايت سرمايه . نويسندگان در ادامه هيچ تغيير همزماني در قواعد مربوط به كفايت سرمايه مشاهده نكردند به عنوان اولين قدم آنها به سمت همگرايي بين ريسك سرمايه و ترتيب سرمايه براي ريسك سرمايه حركت كرده اند اين تغييرات مستلزم آن است كه بانكها به تلاشهاي خود براي ايجاد اولين كلاس از مهارتها و توانمنديهاي مديريت پورتفوليو شتاب دهند ، به كسب بهترين روش مديريت پورتفوليوي اعتباري از طريق فرصتهاي جذاب براي ايجاد ارزش سهامداران و قادر شدن بانكها در رقابت موفقيت آميز ، پاداش داده مي شود.
    كلمات كليدي : قواعد سرمايه، مديريت پورتفوليو ، ريسك اعتباري
    1-دلايل عمل : نياز به ايجاد توانمنديهاي مفهومي مديريت پورتفوليوي اعتباري 
    مديريت ريسك اعتبار در معرض تغييرات عمده قرار گرفته است . اين تغييرات باعث تحت تأثير قرار گرفتن روند رقابت در بازارهاي اعتباري ، ايجاد فرصتهايي براي بانكهايي كه اولين مزيت ها را حفظ مي كنند ، مي شود .
    يكي از فرصتهاي ايجاد شده ، حوزه مديريت پورتفوليوي اعتباري است . در حالي كه بسياري از بانكها اولين تجربيات خود را با اين مفهوم جديد ايجاد كرده اند و مسئوليت هاي سازماني را براي اجراي آن تنظيم كرده اند ما تصور مي كنيم كه نياز زيادي براي شتاب دادن به اين تلاشها وجود دارد علي الخصوص ما چهار محرك كليدي را مشاهده مي كنيم كه باعث حركت سريع بانها به سوي يك موقعيت رقابتي تر ميشود.
    2-محرك كليدي شماره 1 : تغييرات ساختاري در بازارهاي اعتباري
    در طي چند سال گذشته بازارهاي جهاني اعتباري تغييرات شگرفي داشته اند آنها اصولاً مسير و رقابت را در بازارهاي اعتباري تغيير داده اند و استراتژي هاي جديدي رابراي حفظ رقابت الزامي كرده اند ما چهار تغيير ساختاري مهم را شناسايي كرده ايم:
    افزايش رقابت مخصوصاً در بازارهاي اعتباري سطح پائين.
    بطور كلي رقابت در بازارهاي اعتباري بقا را افزايش داده است.
    کاظمی بازدید : 892 چهارشنبه 1394/12/19 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers
  • عنوان فارسي مقاله: عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 13 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های دستی است. حدود 250 پاسخ دهنده در بازه سنی 40-16 سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد.  در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد..
    کلیدواژه ها:عوامل اجتماعی،عوامل شخصیتی،نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی،قصد خرید،وضعیت مصرف.
    1-مقدمه:
    جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر 2005). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها  و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می نمایند. 
    کاظمی بازدید : 1044 چهارشنبه 1394/12/19 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: AHP- and simulation-based budget determination procedure for public building construction projects
  • عنوان فارسي مقاله: روش تعیین بودجه مبتنی بر AHP و شبیه سازی برای پروژه های ساخت و ساز عمومی
  • مشخصات فايل مقاله: 10 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 21 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2008
  • ترجمه چکيده مقاله:
    بودجه پروژه های ساخت و ساز عمومی، درصد بالایی از بودجه سالیانه دولت را در بر می گیرد. از این رو، تعیین بودجه پروژه ها بصورت عینی و واقعی، توجه خاص مأموران(متصدیان) دولتی را در تخصیص اثربخش این بودجه می طلبد. با این وجود، قوانین و مقررات تایوان برای تعیین بودجه پروژه های ساخت و ساز تنها بصورت کیفی فرایند اداری دولتی را توصیف می کنند. در غیاب یک روش سیستماتیک کمی، مأموران و متصدیان دولت عموماً بودجه پروژه ها را بر اساس تجارب شخصی شان تعیین می کنند، و در نتیجه نتایج بودجه ریزی غیر قابل اعتماد هستند. این تحقیق یک روش جدید به منظور تعیین بودجه پروژه های ساخت ارائه می کند. روش پیشنهادی مدل ارزشیابی چند معیاره مبتنی بر AHP را با مدل هزینه مبتنی بر شبیه سازی ترکیب می کند. AHP منعکس کننده ارزشیابی مأموران با توجه به معیارهای تعیین بودجه است. آیتم های هزینه ای، متغیرها هستند. مدل هزینه، یک توزیع هزینه تجمعی ایجاد می کند که بر اساس آن مرزهای بودجه پروژه مشخص می گردد. نقاط قوت روش پیشنهادی از طریق کاربرد آن در یک پروژه در تایوان تشریح شده است.
    کلمات کلیدی: بودجه؛ هزینه؛ شبیه سازی؛ فرایند تحلیل سلسله مراتبی؛ پروژه ساخت و ساز عمومی
    1. مقدمه
    بودجه های پروژهای ساخت و ساز عمومی اغلب سهم بزرگی از بودجه های سالیانه را در بسیاری از کشورها در برمی گیرند. برای مثال، بودجه ساخت و ساز عمومی در تایوان تقریباً 1.33 بیلیون دلار امریکا در سال 2002 بوده است، که چیزی در حدود 25%  کل بودجه دولت مرکزی بوده است. کمیته ساخت و ساز عمومی(PCC)، بزرگترین آژانس دولتی مرتبط با ساخت و ساز در تایوان، مسئول تعیین بودجه پروژه های ساخت و ساز عمومی است که بالغ بر 1515152 دلار امریکاست( هر دلار امریکا معادل 33 دلار جدید تایوان است).
    کاظمی بازدید : 851 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Absorptive capacity, innovation, and financial performance
  • عنوان فارسي مقاله: ظرفیت جذب، نوآوری و عملکرد مالی
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 21 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2010
  • ترجمه چکيده مقاله:
    این تحقیق در اینجا به آزمودن نقش ظرفیت جذب به عنوان مکانیزمی برای مشخص کردن و تفسیر جریانات دانش خارجی به منافع ملموس، و همچنین دست یافتن به نوآوری برتر و عملکردهای مالی با تاخیر زمانی می پردازد. با استفاده از آنالیز مسیر در یک نمونه ی 461تایی از سرمایه گذاران یونانی شرکت کننده در سومین همایش بررسی نوآوری، این تحقیق اثبات می کند که جریانات دانش خارجی به طور مستقیم به ظرفیت جنب و به طور غیر مستقیم به نوآوری مربوط است. عملکردهای مالی با تاخیر زمانی به طور مستقیم و غیر مستقیم با نوآوری و عملکرد مالی در ارتباط است اما در محدوده های زمانی متفاوت. بنابراین، این تحقیق با فهم عوامل زمینه ساز و فواید حاصل از ظرفیت جذب و با فراهم آوردن شواهد تجربی از فرم های وابسته به موقعیت جغرافیایی یک تحقیق مهم و همراه دلایل عملی را ارائه می کند. 
    واژگان کلیدی : ظرفیت جذب، نوآوری، عملکرد مالی، ورود دانش خارجی، میزان تأخیرات
    کاظمی بازدید : 874 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Benchmarking the Human Capital strategies of MNC in Singapore
  • عنوان فارسي مقاله: الگوبرداری از استراتژی های سرمايه انسانی شركتهای چند مليتی در سنگاپور
  • مشخصات فايل مقاله: 17 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 29 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2002
  • ترجمه چکيده مقاله:
    موفقيت اقتصاد سنگاپور عمدتاً ناشي از تامین نيروي آن از طريق سرمايه‌گذاري مستقيم خارجي توسط شركتهاي چند مليتي (MNCs)  است. اين قبيل شركت ها نه تنها سرمايه و تكنولوژي خود را به سنگاپور مي‌آورند كه فراتر از آن، توانمندي و جسارت مديريتي را نيز داخل اين كشور مي‌كنند. اين مورد دومي يك جزء كليدي در پيشرفت هاي اقتصادي اخير سنگاپور است. هزينه‌هاي رقابتي، بنگاههاي محلي را به جستجوي استراتژي‌هاي جديد براي نيل به موفقيت وادار ساخته است. يكي از راهها، الگوبرداري از استراتژيهاي منابع انساني شركتهاي چند مليتي (MNCs) است. در اين مطالعه به بررسي سياست هاي منابع انساني شركتهاي چند مليتي و مؤسسات بزرگ سنگاپوري پرداخته شده است. نتايج نشان مي‌دهد انطباق آشكار و روشني در برنامه‌هاي كاربردي و نگرشهاي بنيادي استراتژيهاي منابع انساني شركتهاي سنگاپوري و چندمليتي وجود دارد. در اينجا نگاهي ژرف به اقدامات مربوط به منابع انساني در سنگاپور انداخته شده و فاكتورهاي كليدي موفقيت براي ترقي شركت هاي محلي به بحث گذاشته شده است.
    كليد واژه: الگوبرداري، تئوري سرمايه انساني، شركتهاي كوچك، سنگاپور
    کاظمی بازدید : 1056 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Brand personality factor based models
  • عنوان فارسي مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی
  • مشخصات فايل مقاله: 8 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 19 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل ، روشی است که  به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده شده در گسترش مدل عامل شده است. با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده ، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را  اندازه گیری می کنند ایجاد کرده است .این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای ، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر می پردازد .در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد. این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد .
    کلیدواژه: شخصیت نام تجاری، روش های پژوهش محور، ارزشیابی حساس
    کاظمی بازدید : 799 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Business Process Reengineering A review of recent literature
  • عنوان فارسي مقاله: مهندسی مجدد فرایند تجارت ، بررسی تحقیقات اخیر
  • مشخصات فايل مقاله: 11 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 25 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 1999
  • ترجمه چکيده مقاله:
    هدف از اين مقاله كمك به كاهش ابهامات موجود در زمينه مهندسي مجدد فرآيندها مي باشد. اين مهم بواسطه بررسي ادبيات منتشر شده طي سال هاي 1980 تا 1998 رخ مي دهد. مقالات منتشر شده در مجلات معتبر و کتاب‌های مشهور مرتبط در اين تحليل مورد استفاده قرار گرفتند. اين تحقيق نخست در خصوص نيازهاي مهندسي مجدد فرآيندها بحث مي نمايد و سپس به بررسي ادبيات مرتبط با موضوعات مهندسي مجدد، ابزارها و تكنيك هاي مهندسي مجدد، همزيستي مديريت كيفيت جامع (TQM) و مهندسي مجدد فرآيندها، شناسايي و درك فرآيندهاي سازماني، چالش هاي مهندسي مجدد و طراحي مجدد سازمان با بهره گيري از مهندسي مجدد فرآيندها مي پردازد. بررسي هاي صورت گرفته نشان مي دهد كه آشفتگي قابل توجهي در مهندسي مجدد فرآيندها وجود دارد. نويسندگان تأکیدات گوناگوني بر تعريف مهندسي مجدد فرآيندها و بسياري از نتايج محتمل آن داشته اند. اين مقاله در قسمت نتیجه‌گیری خود پيشنهاداتي در خصوص تحقيقات آينده مهندسي مجدد فرآيندها ارائه مي دهد.
    كلمات كليدي: مهندسي مجدد فرآيندها، ادبيات موضوع، مديريت كيفيت جامع، فرآيندهاي سازماني. 
    1- مقدمه
    در طي يك دهه گذشته آشفتگي قابل توجهي در زمينه مهندسي مجدد فرآيندها وجود داشته و اين مسئله هم اكنون نيز به چشم مي خورد، بويژه در ميان مديران، اين آشفتگي در خصوص اجزاي تشكيل دهنده مهندسي مجدد فرآيندها و تفاوت آن با ساير اصول مديريت از قبيل مديريت كيفيت جامع مي-باشد.
    کاظمی بازدید : 1124 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Capital Budgeting and Initial Cash Outlay (ICO) Uncertainty
  • عنوان فارسي مقاله: بودجه بندی سرمایه ای و جریان نقدی خروجی درشرایط عدم اطمینان
  • مشخصات فايل مقاله: 16 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 20 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2006
  • ترجمه چکيده مقاله:
    بر طبق بررسی های اخیر، اکثر شرکت ها برای تصمیم گیری در ارزیابی پروژه های سرمایه ای از تنزیل جریانهای نقدی (DCF) استفاده می کنند. روش DCF به طور معمول فرض می کند که مبلغ سرمایه گذاری نقدی اولیه طرح ( ICO ) با اطمینان شناخته شده است. با این حال، بسیاری از جریانهای خروجی اولیه عدم اطمینان قابل توجهی دارند، به ویژه مواردی که مربوط به ساخت تاسیسات جدید هستند. این خطر نه تنها بر ICO تاثیر می گذارد، بلکه سپر مالیاتی استهلاک اتی آن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد تجزیه و تحلیل بودجه بندی سرمایه مناسب باید خطر های اضافی را که به دلیل نامشخص بودن ICO وجود دارد را در نظر بگیرد. ما نشان می دهیم که نه شیوه های معمولی بکار گرفته شده در شرکت های بزرگ و نه دو تکنیک متداولی که ادبیات مالی حمایت می کند، نرخ تنزیل تعدیل ریسک ومعادل یقین، خطر ICO را به درستی نشان نمی دهند، تجزیه وتحلیل حساسیت راه موثری است خطر ICO را نشان میدهد، اما تحقیقات مالی اغلب تعدیلاتی که برای نشان دادن موثر خطر ICO در تجزیه و تحلیل حساسیت مورد نیاز است چشم پوشی میکند، ما این شکاف در تحقیقات را با نشان دادن تاثیر خطر ICO در انحراف استاندارد ارزش خالص پروژه ها پر می کنیم. و بوسیله تحلیل حساسیت با تعدیلات اختصاص یافته در چندین مثال تاثیر خطر ICO را نشان میدهیم. 
    مقدمه
    بر طبق نظرسنجی های اخیر، اکثر شرکت ها برای تصمیم گیری در ارزیابی پروژه های سرمایه ای از تنزیل جریانهای نقدی (DCF) استفاده میکنند. روش DCF به طور معمول فرض می کند که مبلغ سرمایه گذاری نقدی اولیه طرح ( ICO) با اطمینان شناخته شده است. با این حال، بسیاری از جریانهای خروجی اولیه عدم اطمینان قابل توجهی دارند، به ویژه مواردی که مربوط به ساخت تاسیسات جدید هستند.
    کاظمی بازدید : 889 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: China's energy economy,Technical change, factor demand and interfactor/interfuel substitution
  • عنوان فارسي مقاله: اقتصاد انرژی چین : تغییر فنی ، تقاضای فاکتور و جایگزینی درون فاکتور یا درون سوخت
  • مشخصات فايل مقاله: 17 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 26 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2008
  • ترجمه چکيده مقاله:
    مصرف انرژی اولیه چین با رشد اقصادی سریعش از تولید انرژی داخلی از سال 1994 فراتر رفته است که منجر به افزایش قابل توجه واردات انرژی بویژه نفت می شود. تقاضای انرژی در چین تاثیر معنی دار و روز افزون بر بازارهای انرژی جهان داشته است. در این بخ ش،انعطاف پذیری های جزئی ان در رابطه با توزیع انرژی و فاکتور های مربوطه و انعطاف پذیری های قیمت تقاضای انرژی برای چین با استفاده از یک روش تابع هزینه دو مرحله ای حساب شده است. نتایج پیشنهاد می کنند که انرژی هم با سرمایه و هم با کار پایدار می باشد. زغال سنگ بصورت معنی داری جایگزین الکتریسیته می شود و به همراه گازوئیل تکمیل می شود ولی بنزین و الکتریسیته جای خود را به گازوئیل می دهد . شدت مصرف انرژی در چین در خلال دوره مطالعه (2004-1995) رو به افزایش است و بنظر می رسد محرک اصلی به علت افزایش استفاده از فن آوری مخصوص انرژی است.
    کلمات کلیدی:جایگزینی درون فاکتور یا درون سوخت . فن آوری : تجزیه شدت انرژی 
    1-مقدمه 
    تقاضای چین  برای انرژی موجی را برای  تامین سوخت بخش های صنعتی و تجاری خود بوجود آورده و موجب افزایش استاندادهای زندگی خانواده ها شده است. چین حدود 39/1 میلیارد تن نفت معادل انرزی اولیه اش مصرف می کرد و در دنیا میزان کل انرژی اولیه این کشور برابر با 6/13 در صد در سال 2004 بوده است. سهم چین از مصرف انرژی جهان تقزیباٌ در بیست سال گذشته دو برابر شده است و این افزایش تقاضا بوسیله واردات بویژه نفت مرتفع گردیده است. برای مثال میانگین تولید نفت در چین 25 در صد بیشتر از مصرف در دهه 1980 بود اما اکنون تقریباٌ نصف کل مصرف نفت وارد می شود و تلاش ها برای تضمین تامین نفت از کشورهای خارجی موجب تنش سیاسی شده است. 
    کاظمی بازدید : 819 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Concept and Relevance of Income
  • عنوان فارسي مقاله: مفهوم و مربوط بودن سود
  • مشخصات فايل مقاله: 35 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 44 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2002
  • ترجمه چکيده مقاله:
    در سال هاي اخير افراد زيادي از اصول سنتي پذيرفته شده تحقق، تطابق و تخصيص انتقاد کرده اند. به علاوه پروژه عملکرد گزارشگري در هيات تدوين استانداردهاي بين المللي (IASB) متمايل به تعويض مفهوم فعلي سود خالص به نفع مفهوم جديد سود جامع با منع بازگرداني ساير سودهاي جامع جانشين است.
    از سوي ديگر، سودمندي و مربوط بودن سود خالص به طور مکرر در تحقيقات تجربي ثابت شده است. به نظر مي رسد حسابداران لزوما در چرخه دانشگاهي دانش عمومي را به طور صحيح ياد نمي گيرند. اين موضوع يکي از انگيزه هاي اين مقاله براي بازبيني شواهد تجربي مربوط بودن سود خالص است.
    اين مقاله يک بررسي مجدد براي تاييد مفهوم سود خالص از طريق مقايسه آن با مفاهيم مشابه (که رابطه نزديکي با سود خالص دارند) انجام مي دهد. اين بررسي شامل 2 قسمت است. قسمت اول در بخش 2 با تمرکز بر تخصيص حسابداري، جريان هاي نقدي را با سود خالص مقايسه مي کند. اين مقايسه بر علت وجودي اندازه گيري سود با تخصيص جريان هاي نقدي تاکيد دارد. قسمت دوم در بخش 3 به مقايسه سود جامع را با سود خالص با تمرکز بر تفاوت هاي اين دو (براي مثال ساير سودهاي جامع) مي پردازد. اگر چه به طور غير مستقيم اما اين مقاله معناي اصلي سود خالص را با تفکيک ساير سودهاي جامع از آن بررسي مي کند.
    با مروري بر اين مقاله مي توان به نتايج زير دست يافت. اولا اگر چه تعهدات به خاطر تحت تاثير قرار گرفتن به وسيله اختيارات مديريت مورد انتقاد واقع مي شوند، اما آنها منابع اطلاعاتي با ارزشي براي سرمايه گذاران به شمار مي رود. اين يک تئوري دانشگاهي پذيرفته شده متداول است که از طريق مقايسه ميان ارزش مربوط سود و وجه نقد مکررا تاييد شده است. دوما ما نتوانستيم شواهدي مبني بر اينکه ساير سودها جامع داراي ارزش مربوط باشند، پيدا کنيم. اگر چه براي پاسخ نيازهاي اطلاعاتي حسابداران و تحليل گران مورد انتظارات در مجموع سود خالص به دست آمده بر اساس تحقق، تطابق و تخصيص سودمندي بيشتري در مقايسه با جريان هاي نقدي و سود جامع دارد.
    کلیدواژه: درآمد خالص، اقلام تعهدی، درآمد، وجوه در گردش، سود جامع، رابطه ارزش
    کاظمی بازدید : 895 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
  • عنوان فارسي مقاله: اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين
  • مشخصات فايل مقاله: 17 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 32 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2007
  • ترجمه چکيده مقاله:
    اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند. نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد. اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد. مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند. 
    کلیدواژه: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین
    1- مقدمه 
    اعتماد نقش مهمي را در بسياري از تعاملات اقتصادي و اجتماعي درگير با عدم اطمينان و عدم استقلال ايفا مي كند. از عدم اطميناني كه در معاملات اينترنتي وجود دارد، بسياري از محققان بيان كرده اند كه اعتماد يك عامل مهم مؤثر در افزايش موفقيت تجارت الكترونيك مي باشد. مفهوم اعتماد بسيار مهم و حياتي مي باشد زيرا آن روي يك تعداد عوامل ضروري براي معاملات آنلاين اثر مي گذارد، از قبيل امنيت و خصوصي بودن. هر چند تجارت الكترونيك مزايايي را براي هر دو خريدار و فروشنده فراهم مي كند. ولي آن محدوديتهايي از قبيل جدايي فيزيكي مابين خريداران و فروشندگان و مابين خريداران و كالا، دارد. به منظور كاهش موانع، فروشندگان بايد يك رابطه قابل اعتمادي را براي پرورش وفاداري مشتري توسعه دهند.  
    اعتماد مصرف كننده جنبه اي مهم از تجارت الكترونيك مي باشد و شناخت سوابق و پيامدهاي آن يك كمك مقدماتي براي دلايل ذيل مي باشد. ابتدا، سوابق اعتماد ما را براي شناخت اهميت نسبي عوامل مؤثر در اعتماد قادر مي سازد. درك اين عوامل نقش مهمي را در تدبير كردن
    کاظمی بازدید : 1092 سه شنبه 1394/12/18 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله:  Core Banking Solutions for Large Banks
  • عنوان فارسي مقاله: راه حل های اصلی بانکداری برای بانک های بزرگ
  • مشخصات فايل مقاله: xxxx صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 84 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    این مقاله نسخه چاپ شده ای از گزارش اخیر سلنت (celent) بوده که به شرح حال و ارزیابی فروشندگان سیستم بانکداری متمرکز می پردازند. به هر حال این گزارش توسط شرکت اکسنچر حمایت مالی نشده است. این نسخه چاپی مشخصا برای اکسنچر آماده شده است، اما تحلیل از نظر گزارش اصلی تغییر نیافته است.  
    فهرست
    3 خلاصه مطالب
    8 تحلیل ABCD و جایزه XCelent
    10 جوایز XCelent
     20 فروشندگان
    21 شرکت اکسنچر: راه حل مالی النوا
    27 CSC: نظام بانکداری سلریتی
    32FIS : بانک متمرکز
    37 FIS: eCas2
    40 FIS : مشخصات
    46 FIS : نظامند
    51 Infosys: Finacle
    57 Misys: بانکداری جهانی بنک فاشن
    62 SAP AG: بانکداری معاملات SAP
    67 خدمات مشاوره ای تاتا: TCS BaNCS 
    73 تمنوس : T24
    78 خلاصه
    76 تعیین نسبت کارشناسی سلنت
    79 پشتیبانی از نهادهای مالی
    79 پشتیبانی از فروشندگان
    80 پژوهش سلنت مرتبط
    کاظمی بازدید : 1009 دوشنبه 1394/12/17 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity
  • عنوان فارسي مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
  • مشخصات فايل مقاله: 10 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 28 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    هدف: هدف از این مطالعه تشریح تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا بر تشکیل ارزش ویژه نام تجاری می باشد.
    طرح/ متدولوژی/ نگرش: برای انجام این، ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی بویژه تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع در مالزی را مورد آزمایش قرار داده است. چارچوب مفهومی که ادعا می کند تصویر ذهنی کشور مبدا نام تجاری ابعاد ارزش ویژه نام تجاری، که متشکل از وفاداری به نام تجاری، اگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده و تداعی معانی نام تجاری تحت تاثیر قرار می دهد. این ابعاد نیز به نوبه خود ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. داده ها از مصرف کنندگان لوازم خانگی الکتریکی با استفاده نمونه گیری احتمالی جمع آوری شده است.
    یافته ها: تحلیل عاملی برای ابعاد ارزش ویژه نام تجاری بکار برده شده است، که سه عامل به نام های شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی نام تجاری را ایجاد کرده است. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا بطور مثبت و معنی دار ابعاد ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم، در حالی که از طریق شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی از نام تجاری تحت تاثیر قرار می گیرد.
    کاربردهای عملی: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید تاکید زیادی بر ایجاد وفاداری به نام تجاری به محصولاتشان ایجاد نمایند. تصویر ذهنی مناسب کشور مبدا نام تجاری بایستی باید به منظور تقویت تصویر ذهنی کلی نام تجاری پر رنگتر شود. تصویر ذهنی مناسب کشور می تواند در استراتژی نامگذاری نام تجاری سرمایه گذاری گردد.
    اصالت/ ارزش: این مقاله در تعیین منابع ارزش ویژه نام تجاری مهم است.
    کلمات کلیدی: ارزش ویژه نام تجاری، کشور مبدا، تصویر ذهنی نام تجاری، وفاداری به نام تجاری، آگاهی از نام تجاری، مالزی
    کاظمی بازدید : 1394 دوشنبه 1394/12/17 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله:  Dynamic effects of business cycles on business relationships
  • عنوان فارسي مقاله: تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری
  • مشخصات فايل مقاله: 15 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 16 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    هدف- هدف این مقاله شناسائی تاثیرات چرخه های تجاری بر روابط صنعتی تجارت با تجارت(b-to-b) در صنایع بسیار سبک است.
    طرح/ روش شناسی/ دیدگاه - این مقاله مطالعه موردی دقیق Outotec plc ، ارائه دهنده برجسته تکنولوژی برای صنایع فلزات و معادن است.
    یافته ها- این مطالعه تغییرات رابطه تجاری همانند غلبه بین بخش ها و ماهیت تعاونی و رقابتی تناوب رابطه را طی یک چرخه تجاری شناسائی می کند.
    کاربردهای عملی- این بررسی روشهای معتدل سازی اثرات چرخه های تجاری را در صنایع بسیار سبک از منظر یک ارائه دهنده تکنولوژی مبتنی بر پروژه شناسائی می کند.
    اصالت/ ارزش- در حالی که تعداد زیادی پژوهش اقتصادکلان در مورد چرخه ها و بررسی هائی نیز در مورد چرخه های تجاری ویژه صنعت ( صنعت- ویژه) وجود دارد، این مطالعه نمونه نادری از تحقیق ویژه کمپانی بر ابقای چرخه های تجاری است.
    کلمات کلیدی : چرخه های تجاری، تجارت پروژه، مدیریت رابطه ، محیط تجاری سبک، بازاریابی تجارت با تجارت.
    نوع مقاله: مقاله پژوهشی.
    مقدمه
    چرخه های تجاری برجسته ترین پدیده های حیات تجاری اند. این چرخه ها برای اقتصاددانان تمرین های فکری بسیار هیجان انگیزی فراهم می آورند ولی برای مدیران وشرکتها یکی از سخت ترین چالش هائی هستند که باید به منظور موفقیت و حتی بقا بر آنها غلبه کنند. بسیاری ازکمپانی های عمل کننده در بالادست زنجیره ارزش، با گردش پذیری شدید مواجه می شوند، چرا که حتی کوچکترین نوسانات بازارهای نهائی آنها منجر به چیزی می شود که اثر شلاقی نام دارد. چون تغییرات بسیار جزئی در تقاضای مشتری ، نوسانات وسیعی در طول زنجیره تامین ایجاد می نماید. این اثر، شرکت  ها را در بسیاری از صنایع دچار نوسان کرده به جای پیشرفت تدریجی رو به جلو، منجر به تغییر جهت  مسیر آنها می شود.
    هر مرحله از چرخه تجاری مسائل و چالش های مدیریتی خاص خود را ایجاد می کند. علاوه بر این،نادیده انگاشتن امر بازبینی و مرور چرخه طی یک دوره شاید چند ساله آسان است چون مدیران تمایل به بقا از طریق گزارش سالیانه دارند. 
    کاظمی بازدید : 1159 دوشنبه 1394/12/17 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Electronic new Product Development - a conceptual framework
  • عنوان فارسي مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی
  • مشخصات فايل مقاله: 8 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 15 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2002
  • ترجمه چکيده مقاله:
    عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود. E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری، کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محصولات جدید ایجاد کرده و به تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه گیری کنیم. 
    با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است. 
    کاظمی بازدید : 776 دوشنبه 1394/12/17 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Energy intensity and foreign direct investment: A Chinese city-level study
  • عنوان فارسي مقاله: شدت مصرف انرژی و سرمایه گذاری مستقیم خارجی: بررسی یک شهر چین
  • مشخصات فايل مقاله: 11 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 18 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    در این مقاله ما رابطه بین شدت مصرف انرژی  شهرهای چین و مکانی که در آن شرکت های خارجی مجموعه داده ای از 206 شهر بزرگ چین را بین سال های 2005 و 2008 بررسی می کنیم. نتایج ما رابطه ای غیرخطی U شکل برعکس بین شدت مصرف انرژی و درآمد سطح شهری را در اغلب شهرها در شیب سرازیری منحنی نشان می دهند. ما علاوه بر آن مدرکی درباره رابطه ای قابل توجه و منفی بین جریان های سرمایه گذاری مستقیم خارجی در یک شهر و شدت مصرف انرژی پیدا می کنیم. اما، این اثر بواسطه مکان جغرافیایی بازتاب دهنده تفاوت های موجود در توانایی مناطق در جذب و سود بردن از سرریزهای محیطی تغییر می کند. اثر اقتصادی نسبتاً کم FDI می تواند در این بخش بواسطه میل باطنی شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های شدت مصرف انرژی که با تمایل چین نسبت به سرمایه گذاری عمده در صنایع فزونی سرمایه همراه شده اند، شرح داده شود.
    کلیدواژه: بازده انرژی، رشد اقتصادی، سرمایه گذاری مستقیم خارجی
    1- مقدمه
    کشور چین تجربه ی رشد اقتصادی سریعی در این دو دهه داشته و این به دلیل ریزش درونی سرمایه از خارج است. چین امروزه یکی از بزرگترین دریافت کننده های سرمایه خارجی در جهان با ریزش درونی سرمایه بالغ بر 95 میلیارد دلار در سال 2010 بوده است. همچنان که چین رشد پیدا می کند نیاز به انرژی نیز در این کشور افزایش می یابد. از سال 2000 تا2008 چین تجربه ی افزایشی 70 درصدی در مصرف مجموع انرژی با 2.91 میلیارد تن زغال سنگ استاندارد داشته است و در حال حاضر 17.7 درصد مصرف انرژی جهانی را به خود اختصاص داده در حالیکه تنها 8 درصد خروجی جهانی تولید می کند. پنج ماه اول سال 2011 دیدیم که واردات نفت چین از 33% در سال 2009 به 55% مصرف رسید. 
    نظریه ی مشترک این است که وابستگی چین به نفت واردشده از آسیب های رشد آینده به نوسانات در قیمت انرژی جهانی رهسپار می شود و علاوه بر آن می تواند بعنوان یک خطر امنیتی انرژی در نظر گرفته شود.
    کاظمی بازدید : 1088 شنبه 1394/12/15 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Off-Market Buybacks in Australia Evidence of Abnormal Trading around Key Dates
  • عنوان فارسي مقاله: خارج از بازار Buybacks در استرالیا : مدارک و شواهد تجارت غیر طبیعی در تاریخهای مهم
  • مشخصات فايل مقاله: 27 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 19 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: ؟؟؟
  • ترجمه چکيده مقاله:
    خارج از بازار buybacks سهم در استرالیا اغلب با pnce بیع متقابل که شامل یک جزء سود سهام بزرگ (که ممکن است اعتبار مالیاتی بستن حمل ) و یک جزء سرمایه های کوچک  می باشد تشکیل می شود . این ساختار منحصر به فرد است در نتیجه موسسات با اندازه ی مالیات  پایین تر در صددکسب سود بیشتری از بازار سهام می باشند. در این مقاله ، ما شواهدی از فعالیت های تجاری غیر طبیعی در سراسر تاریخ های کلیدی در رفتار buybacks خارج از بازار کاوش و بررسی از این فعالیت ها خواهیم داشت  . ما شواهدی از فعالیت های تجاری غیر طبیعی در اطراف اطلاعیه اولیه و از بیع متقابل تاریخ اعلام نهایی را پیدا کردیم . تفاوت معنی داری در حجم غیر طبیعی بین buybacks  با بی اعتباری  مالیاتی و  اهمیت انگیزه های مالیاتی در توضیح فعالیت های تجاری غیر طبیعی در سهام شرکت ها ،  خارج از بازار buybacks  وجود دارد . 
    واژه های کلیدی: آربیتراژ مالیات . خارج از بازار buybacks سهم . اعتبار نسبی  . حجم معاملات
    1 . مقدمه
    از آنجا که آزاد سازی مقررات بیع متقابل در دسامبر سال 1995، سهم buybacks را تبدیل به یک ابزار مهم مدیریت سرمایه کرده و  توسط شرکتی  در استرالیا و برای  بازگشت پول نقد سرمایه گذاران استفاده شده  است. شرکت ممکن است خرید سهام را در بازار و یا خارج از بازار  داشته باشد . buybacks بازار در بورس اوراق بهادار استرالیا در دوره عادی از تجارت شکل می گیرد . تمرکز این مطالعه در buybacks سهم دسترسی برابر ، یک نوع بیع متقابل خارج از بازار می باشد  که در آن همه سهامداران توسط شرکت دعوت به مناقصه می شوند  و یا برخی از سهام خود را به بیع متقابل واگذار می کنند .
    کاظمی بازدید : 826 شنبه 1394/12/15 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Entrepreneurial risk investment and innovation
  • عنوان فارسي مقاله: ریسک کارآفرینی، سرمایه گذاری و نوآوری
  • مشخصات فايل مقاله: 21 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 53 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    من تاثیر عدم اطمینان در نوآوری پرخطر را با استفاده از پانل 11،417 شرکت های تولیدی تخمین می زنم. من دریافتم که افزایش در عدم اطمینان تاثیر منفی بسیاری بر نوآوری ریسکی شرکت های کارآفرین دارد درحالیکه هیچ تاثیر مهمی بر شرکت های دیگر ندارد. این تاثیر منفی برای شرکت های کارآفرین کمتر متنوع در نمونه قویتر است. نتایج تخمینی با دینامیک های نوآوری تولید شده در مدلی که در آن کارآفرین ها کمتر تمایل به ریسک دارند و نمی توانند ریسک شرکت خود را گوناگون سازند همسو می باشد.
    کلیدواژه: پس انداز احتیاطی، ریسک کارآفرینی، عدم قطعیت، نوآوری
    1.مقدمه
    این مقاله مدارک جدید تجربی در باره تاثیر عدم اطمینان در نوآوری را فراهم می کند. این مقاله مدل یک شرکت کارآفرین را شبیه سازی می کند و پیش بینی های قابل آزمایشی را در مورد ارتباط بین موانع مالی بازار، عدم اطمینان، و تصمیم هایی برای متحمل شدن پروژه های ریسکی بهره ورانه و افزایش دهنده استخراج می کند. این مقاله سپس این پیش بینی ها را در مجموعه داده 11،417 شرکت های تولیدی تست می کند.ویژگی منحصر به فرد این داده این است که پانل عظیمی از داده سالانه ترازنامه را برای دوره ی 1992 تا 2001، با سه پژوهش کیفی که در 1995، 1998 و 2001 انجام شدند ترکیب می کند. این پژوهش شامل اطلاعات جزئی در مورد ساختار دارایی شرکت، سرمایه گذاریشان در انواع مختلف نوآوری، محدودیت های مالی و اطلاعات مرتبط دیگر که می تواند برای کنترل تقویت نتایج مانند میزان داخلی سازی و ساختار بازارشان استفاده شود می باشد. 
    این تحلیل تجربی یک تاثیر منفی بزرگ و معناداری از عدم اطمینان در نوآوری شرکت های کارآفرین، در مقایسه با تاثیر منفی یافت شده در مدل کالیبره شده شناسایی می کند. چون میزان عدم اطمینان مواجه شده توسط شرکت ها به طور معناداری در چرخه کاری متغیر است، این یافته می تواند نتایج مهمی برای نوسانات چرخه کاری و رشد داشته باشد. 
    شرکت های کارآفرین موتور نوآوری و پیشرفت تکنولوژی هستند و احتمالا مسئول بخش مهمی از بهره وری و رشد اشتغال می باشد. علارغم مطالعات اخیر که بر اهمیت فاکتورهای مالی برای ایجاد و توسعه ی شرکت های کارآفرین جدید تاکید دارند، دانش اندکی در مورد تاثیر عدم اطمینان در تصمیمات سرمایه گذاری کارآفرینی موجود است.
    کاظمی بازدید : 913 جمعه 1394/12/14 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism
  • عنوان فارسي مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی ؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 28 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد برندها بین المللی (IBA) بین برند خارجی و برند داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده (CET) بر اثرات نگرش های برندی شریک خارجی و داخلی بر نگرش نسبت به یک اتحاد برند بین المللی (IBA) است. هنگامی که برند شریک در IBA اول قرار می گیرد تا دوم،    نگرش برند شریک (صرفنظر از اینکه یک برند بومی یا خارجی است) تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه ما نسبت به IBA دارد. CET به طور مطلق موجب افزایش تاثیر نگرش برند بومی بر نگرش IBA می گردد، اما هنگامی که تناسب برند خارجی کم است، تاثیر نگرش برند خارجی بر نگرش IBA را کاهش می دهد. 
    کلیدواژه: ائتلاف های برند، ائتلاف های  برند بین المللی، ترتیب برند، وضعیت برند، نژادپرستی مصرف کننده
    1- مقدمه
    اتحاد برندها شامل « یک رابطه کوتاه یا بلند مدت یا ترکیبی از دو یا چند تک برند، محصول و/یا سایر دارایی های متمایز انحصاری » است (سیمونیون و روت، 1988، ص 30). اتحاد برندها به یک استراتژی برندسازی محبوب و رشد بازار تبدیل شده و توجه روزافزون آکادمیک را به خود جلب کرده است (برای مثال هی و بالمر، 2006؛ لافرتی، 2009، رائو، کو و پوکرت، 1999، سیمونین و روت، 1998؛ واس و گامو، 2004؛ ووتولاتو و اوناوا، 2006). در تحقیقات قبلی شواهد کافی در مورد اثرات نگرش های برند شریک (برند عضو یک اتحاد برند) بر نگرش اتحاد و تاثیر نفوذی آن بر نگرش های برند شریک جمع آوری شده است. اما این پیشینه توجه کمی به این دو موضوع مهم دارد: اتحاد برندها بین المللی و تاثیر ترتیب نام تجاری (A-B در مقایسه با B-A). تحقیق حاضر با مطالعه درباره تاثیر ترتیب برند (یعنی توالی نام های تجاری) و  تاثیر نژادپرستی مصرف کننده (CET) بر آثار نگرش های برند داخلی و خارجی در ارزیابی مصرف کننده داخلی از اتحاد برندها بین المللی، در پیشینه مطالعاتی موضوع اتحاد برندها ایفای نقش می کند. 
    کاظمی بازدید : 1056 جمعه 1394/12/14 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Examining market entry mode strategies via resource-based and institutional influences
  • عنوان فارسي مقاله: بررسی استراتژی های ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع؛ شواهد تجربی از یک منطقه با بافت اقتصادی
  • مشخصات فايل مقاله: 10 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 21 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    این تحقیق دو هدف عمده دارد. اول توسعه و بررسی یک چهارچوب به منظور بازاریابی و انتخاب حالت ورودی مبتنی بر منابع و نظریه ی نهادی در چار چوب منطقه ای در داخل کشور از لحاظ بازاریابی است. در این مساله تأثیرات مبتنی بر منابع محیط زیست محرک های اصلی استراتژی حالت ورودی هستند .به ویژه، مساله ی اساسی یک شرکت، استراتژی های ورودی به بازار است که منابع آن (مشخصات شرکت، مشخصات محصول، بزرگی شرکت) است که میتواند انتخاب را تقویت کند و همچنین این انتخاب به درک شرکت ها از دو محیط (خصوصیات میزبان و میهمان بازار) بستگی دارد. دوم بررسی چارچوب نظری در وضعیت های ویژه از حالت های ورودی شرکت های هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین به عنوان اقتصاد خاص  منطقه ای در چارچوب داخل کشوراست.جمع آوری اطلاعات از 208مدیر ارشد شرکت های هنگ کنگ با بررسی پست الکترو نیکی انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که مشخصات شرکت، مشخصات محصول، خصوصیات بازار داخلی و میزبان)اما نه به بزرگی شرکت ( به طور قابل توجهی در استراتژی  انتخاب و ورود صاحبان سهام به منظور شرکت هایی دارد که از هنگ کنگ به دیگر مناطق در چین می روند.
    کلیدواژه: نظریه سازمانی، نظریه مبتنی بر منبع، استراژی ورود، عملکرد شرکت
    مقدمه:
    انتخاب بازار حالت ورودی بین المللی از شرکت ، تبدیل به یک رشته اصلی مورد توجه در بازاریابی بین المللی شده است.(نگاه کنید به آگاروال، 1994؛ برادلی و گانن، 2000؛ داو و Larimo، 2009؛ رسیده و همکاران، 2002؛ Mayrhofer، 2004 )و بین المللی 
    کسب و کار(آگاروال و Ramaswami، 1992؛ Brouthers، 2002؛ چان 
    و همکاران، 2006؛ Erramilli، 1996 مطبوعات.)با توجه به اینکه که مطبوعات بازاریابی بین المللی به محدوده ی مسائل مربوط به حالت ورودی توجه ی ویژه ای کرده است هنوز هم شکاف هایی در مطبوعات وجود دارد که این پژوهش به درست کردن آن ها می پردازد.
    کاظمی بازدید : 826 جمعه 1394/12/14 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Exchange Rate Volatility and Foreign Trade: The case for Cyprus and Croatia
  • عنوان فارسي مقاله:  نوسانات نرخ ارز و تجارت خارجی: مطالعه موردی قبرس و کرواسی
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 9 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    این مقاله به بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز برای مجموعه دو کشور کرواسی و قبرس در طول دروره سال های 2012-1990 در راستای صادرات پرداخته است. محققین ادعا دارند که نوسانات نرخ ارز باعث کاهش مبادلات تجاری می شود. محققان اغلب از استاندارد انحراف از میانگین از لگاریتم نرخ ارز به عنوان معیاری از نوسان نرخ ارز یاد می کنند.به طور کلی نتایج در این پژوهش نشان می دهد که این نوسانات اثرات منفی قابل توجهی در صادرات کشورهای نمونه(کرواسی و قبرس)دارد.
    کلیدواژه: صادرات، صادرات بخشی، اتحادیه اروپا، نوسانات نرخ ارز
    1- مقدمه:
    رابطه نوسانات نرخ ارز و صادرات در تعداد زیادی از مقالات نظری و تجربی بررسی و مطالعه گشته است و در نهایت به ارائه مدلی نظری انجامیده است. این مدل نشان می دهد که افزایش نوسانات نرخ ارز با عث افزایش عدم اطمینان از سود در قراردادهای منعقد شده با ارزگزانتر می گردد. مدل های دیگر نشان می دهد که سطوح بالاتری از حرکات نرخ ارز فرصتی بیشتر برای سود و در نتیجه منجر به افزایش صادرات گردد. روش دیگری که برخی از محققان پیشنهاد کرده اند مدلی است که در آن تغییرات نرخ ارز با سرمایه گذاری در بازارجبران شده و به رشد و تولید کمک خواهد کرد. این دامنه های مختلف از نتایج محققان که توسط مطالعات تجربی نیز موزد تایید قرار گرفته اند به یکی از بحث برانگیزترین موضوعات تجارت بین الملل تبدیل شده است. اسن مقاله قصد دارد مدل اثرات نوسانات نرخ ارز را برای دو کشورقبرس و کرواسی را بررسی کند.
    در ادامه این مقاله به صورت زیر تقسیم بندی شده است
    بخش اول:مروری بر منابع
    بخش دوم: روش های مختلف اندازه گیری نوسانات نرخ ارز
    بخش سوم: راه های ارائه شده
    بخش چهارم: چهارچوب روش مورد بحث
    بخش پنجم: نتایج حاصل از آزمون های آماری
    بخش آخر: به نتیجه گیری از این اطلاعات می پردازد.
    کاظمی بازدید : 1128 جمعه 1394/12/14 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty
  • عنوان فارسي مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 16 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه به تئوری عملی کتز (1960) معتقدیم که وفاداری چهار کارکرد (یا سوابق انگیزشی) دارد: عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی. هر یک از این کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، شناختی و وفاداری رفتاری). سپس به این مفهوم از نام تجاری با استفاده از چهار گروه متمرکز مشتری خواهیم پرداخت. نتایج این آزمایش نشان می دهد که بکارگیری رویکرد عملی در وفاداری به نام تجاری دریچه هایی را آشکار می سازد که در تحقیقات قبلی مشخص نشده اند. به طور دقیق تر این مقاله به بیان نگرش نسبت به وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری می پردازد به علاوه این مطلب را روشن می کند که واکنش دفاعی گرایشیست نسبت به تفکر و احساس دیگران. این امر امکان تحقیقات آتی در مورد وفاداری به نام تجاری از طریق بررسی شبکه های اجتماعی به منظور درک بهتر چگونگی تاثیر تفکر دیگران بر وفاداری مصرف کنندگان را فراهم می کند.
    دانشکده ی بازاریابی استرالیا و نیوزیلند 2012. چاپ نشریه ی السویر. تمامی حقوق محفوط است
    مقدمه
    وفاداری به نام تجاری مفهومیست که در چند دهه ی اخیر مورد توجه بسیاری شرکت ها که به دنبال جلب وفاداری مشتریان خود هستند قرار گرفته است. در حالیکه می دانیم وفاداری به نام تجاری برای سازمان ها اهمیت دارد، کارکرد نگرشی وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری چندان واضح نیست. چرا مشتریان همواره از یک نام تجاری خاص خرید می کنند؟ در این مقاله ما به بیان این مساله می پردازیم که تعهد و تمایل به خرید از نام تجاری خاص از بروز واکنشی صورت می گیرد که مشتری را به خرید مجدد سوق می دهد. ما از چارچوب کتز (1960) نسبت به رویکرد کاربردی به نگرش ها به منظور تحقیق بر رابطه ی میان چهار عملکرد وفاداری و سه جنبه از وفاداری به نام تجاری استفاده خواهیم کرد. 
    کاظمی بازدید : 1151 جمعه 1394/12/14 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Financial crises in efficient markets: How fundamentalists fuel volatility
  • عنوان فارسي مقاله:  بحران مالی در بازارهای کارامد ، نقش بنیادگرایان در ایجاد نوسانات
  • مشخصات فايل مقاله: 7 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 12 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    زمانی که بحران مالی رخ می دهد ، دیدگاه سنتی چنین است که سفته بازان سرزنش می شوند ، در حالی که تحلیگران فاندامنتال به عنوان افرادی موفق در شناسایی حباب ها و محافظت در مقابل نوسانات بیش از حد در مقابل بحران ها شناحته می شوند. این مقاله یک مدل قیمت گذاری دارایی را که شامل دو نوع معامله گر عقلائی است را ارائه می کند : معامله گران سفته باز کوتاه مدت و فاندامنتال های بلندمدت. که فرض می شود هر دو به مجموعه مشابه از دسترسی دارند. در حقیقت نه تنها نوسانات بیش از حد وجود دارد بلکه فاندامنتال ها سبب تقویت این امر می شوند. بازارهای کارا با حضور تعداد کمی سفته باز نوسان بیشتری دارند تا بازار کارا با حضور تعداد بیشماری سفته باز. همچنین قانونگذاران باید برای محدود کردن سفته بازان اقدام کنند ، زیرا این امر می تواند به کاهش بی ثباتی کمک کند.
    کلیدواژه: بازارهای کارا، سفته باز، بنیادگرایان، حباب احتکار، نقدینگی
    مقدمه :
    در مفروضات بازار کارا چنین بیان می شود که بازار کارا فاقد حباب است. برای بررسی و تایید این فرضیه به بررسی بازارهای مالی کارا می پردازیم که افراد و سرمایه گذاران دسترسی همگنی به اطلاعات دارند ، اما انتظارات و افق سرمایه گذاری افراد متفاوت است . باید توجه داشت در بازارهای مالی بی ثباتی یک قاعده است تا اینکه یک استثنا باشد.در مورد نوسانات بیش از حد ، تحقیقات بسیاری انجام شده است. در تمام ادبیات تحقیق فرض شده است که همه معامله گران ، سفته بازان با دید کوتاه مدت هستند و فرض وجود معامله گرانی با افق سرمایه گذاری متفاوت را نداشته اند.
    این مقاله محدودیت های مقالات پیشین را حذف می کند و نشان می دهد که چگونه سفته بازان کوتاه مدت ممکن است سبب ایجاد حباب یا سقوط در بازارهای کارا شوند . بحث در مورد عوامل موثر بر ایجاد و از بین رفتن ثبات از مباحث تاریخی مالی نوین است. 
    بحث مذکور به روش امروزی توسط فریدمن آغاز شد و وی بیان داشته که سفته بازان و بورس بازان نمی توانند نرخ تبادل را در بازارها تغییر دهند.
    کاظمی بازدید : 976 دوشنبه 1394/12/10 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia
  • عنوان فارسي مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا
  • مشخصات فايل مقاله: 6 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 15 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2002
  • ترجمه چکيده مقاله:
    چند فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل آزادسازی گسترده بازار ، تاثیر تکنولوژی ، روش های ارتباطی متغیر و توزیع در سطح جهانی به طور سریع می باشد. بازارهای جهانی به طور فزاینده ای برای شرکت های چند ملیتی حائز اهمیت بوده و این مورد منجر به تغییر در سازمان ها و فلسفه تحقیقاتی شرکت های بازاریابی بین المللی می گردد. مزایای روش های بین المللی در ارتباط با تحقیقات شامل کنترل و هماهنگی بهتر تحقیقات در بسیاری از کشورها ، قابل مقایسه بودن یافته های تحقیقی و درک بهتر نقش بازار بر مبنای مرزهای فرا ملی می باشد. افراد و همچنین نمایندگی های تحقیق این موضوع را دریافته اند که این مسئاله حائز اهمیت می باشد تا درک کلی را در ارتباط با کل محیط عملیاتی ایجاد کرده و درک بهتری از تصمیمات و فعالیت های رقابتی نسبت به بررسی اطلاعات بازاریابی متعارف داشته باشیم.اگر تحقیقات مربوط به بازاریابی بین المللی بتواند مطابق با نیاز افراد باشد ، می تواند مرتبط و متناسب با هزاره جدید باشد.. 
    کلیدواژه: جهانی سازی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، تحقیقات بتزاریابی آسیا، رفتار مصرف کننده
    مقدمه 
    دو دهه گذشته ، شاهد جهانی سازی سریع فعالیت های تجاری در جهان به ویژه در منطقه آسیا در بخش های اقیانوس آرام با توجه به شکوفا شدن اقتصاد آسیا همانند ، ژاپن ، کره جنوبی ، تایوان و سنگاپور بوده است. اخیرا بحران اقتصادی ضررهایی را به بعضی از کشورها وارد کرده و رشد اقتصادی این کشورها و کشورهای کمتر شناخته شده همانند تایلند ، مالزی و اندونزی را تحت تاثیر قرار داده است.جهانی سازی و بحران های اقتصادی اگرچه به طور مکرر واقع شده و به یکدیگر ارتباطی ندارند دارای تاثیرات وسیع و مهمی بر روی شرکت های بررسی کننده بازار و فعالیت هایشان در آسیا می باشند. 
    کاظمی بازدید : 990 دوشنبه 1394/12/10 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Impact of quality antecedents on taxpayer satisfaction with online tax-filing systems—An empirical study
  • عنوان فارسي مقاله: تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی
  • مشخصات فايل مقاله: 8 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 21 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2010
  • ترجمه چکيده مقاله:
    این مقاله بر رضایت مشتری از سیستم ثبت مالیات آنلاین که به منظور ثبت اظهارنامه های مالیات بر درامد شخصی است مطالعه میکند. کیفیت سیستم ثبت مالیات آنلاین در برگیرنده کیفیتهای خدمات، سیستم واطلاعات است که سوابق رضایت کاربر از هر سیستمی است . برای سنجش کیفیت سیستم ثبت مالیات آنلاین یک مدل سنجش درجه دوم با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی مرتبه بالاتر امتحان شد. تحلیل عامل سلسله مراتبی ، کیفیت سیستم اطلاعاتی مدل مورد سنجش را در زمینه تحقیق پشتیبانی کرد . تحلیل مسیر با استفاده از مدل معادلات ساختاری تایید شد که در نتیجه سوابق کیفی به شدت بر رضایت مالیات دهنده از سیستم ثبت مالیات آنلاین اثر گذاشتند . عوامل کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات در سنجش رضایت مالیات دهنده مهمتر از کیفیت خدمات بودند که نشاندهنده این است که خروجی های سیستم و توانایی پردازش برای مالیات دهنده از اهمیت بیشتری برخوردار است . براساس یافته ها ، مفاهیم مربوط به سیستم ثبت مالیات آنلاین مورد بحث قرار گرفت . در نهایت محدودیتها هم ارائه شدند .
    کلمات کلیدی : سیستم ثبت مالیات آنلاین ، رضایت مالیات دهنده ، کیفیت اطلاعات ، کیفیت سیستم ، تحلیل عامل درجه دوم
    1- مقدمه:
    با ظهور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات ( ICTs ) رقابت شدید و رشد سریعی در بسیاری از وظایف و فرایندهای سازمانی به وجود آمده است . بسیاری ازسازمانها و نمایندگان دولتی استفاده بالقوه از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات را برای تحویل خدمات کاوش میکنند . امروزه دولت الکترونیک از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات برای ارتقا مشارکت شهروندی، انتشار اطلاعات، فراهم کردن خدمات و اداره کردن سیستمهای دولتی استفاده میکند . قابلیتهای دولت به شهروند ( G2C ) دولت به تجارت ( G2B ) و دولت به دولت ( G2G ) دارند تبدیل به قابلیتهای معمولی میشوند .
    کاظمی بازدید : 948 یکشنبه 1394/12/09 نظرات (0)
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions
  • عنوان فارسي مقاله: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
  • مشخصات فايل مقاله: 10 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 25 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2011
  • ترجمه چکيده مقاله:
     خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
    کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی
    در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند. 

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    Profile Pic
    تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها ، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک می باشد.
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود رایگان مقالات ISI + خرید ترجمه فارسی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 313
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,514
  • بازدید ماه : 997
  • بازدید سال : 52,637
  • بازدید کلی : 4,954,498