loading...
تکنو مکانیک
کاظمی بازدید : 1287 جمعه 1395/12/20 نظرات (0)
 
دانلود مقاله isi رشته آمار رویکردهای راه حل نقطه محور بر مبنای روش محدودیت

مقاله فارسي : رویکردهای راه حل نقطه محور بر مبنای روش محدودیت

مقاله انگليسي : Point-Based Solution Approaches Based on the E-Constraint Method

رشته: آمار

مشخصات فايل ترجمه:  15 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
در بخش 4.1 کار خود را با شرح این مورد آغاز می کنیم که چگونه می توان راه حل کیفی را برای مسائلی با محدودیت های محدب پیدا کنیم. در بخش 4.2 الگوریتم دو مرحله ای را نشان می دهیم که به طور موثر به توزیع نقاط بر روی نمودار پارتو با هدف رسیدن به بهترین برآورد زمانی که تنها تعداد محدودی از نقاط (سبد سرمایه) می توانند محاسبه شوند، می پردازیم. در بخش 4.3 به این بحث می پردازیم که آیا مسئله فرمولبندی سه نوع مسئله ( مسئله با حداکثر کاردینالیته، آستانه خرید، یا محدودیت 5-10-40) می بایست به منظور امکان پذیر کردن کاربرد حل کننده مختلط عدد صحیح با عملکرد بالای تجاری موجود، اصلاح گردد، و اگر کار انجام گیرد، این اصلاحات باید چگونه باشند. بخش 4.4 روش مستدلی را برای هر یک از محدودیت های غیرجزئی ارائه می کند، که با توجه به کران پایین سود قابل پیش بینی، هدفش محاسبه سبد سرمایه ای با کمترین واریانس می باشد. این استدلال بر روی 7 مسئله مبنا تست شده است، و نتایج حاصل شده در بخش 4.5 ارائه و تحلیل شده است. همچنین در این بخش، گزارشی در مورد آزمایشاتی می دهیم که برآوردی را در ارتباط با کارایی رویکرد دومرحله ای برای توزیع نقطه ای می دهد. با توضیح مختصری در بهخش 4.6 به نتیجه گیری می پردازیم. 
4.1 اندازه گیری عملکرد:
اندازه گیری عملکرد در زمینه های چندمنظوره مشکل می باشد، زیرا مستلزم مقایسه مرزهای کامل یا تخمین های مربوطه و نه تنها راه حل ها/ سبد سرمایه گذاری های (پورتفولیو) مجزا می باشد. چندین اندازه گیری عملکرد احتمالی، به عنوان مثال جانسن و جاز کیویچ (HJ98) یا زیتزلر و همکارانش مورد بحث قرار می گیرد. در ادامه، به قضاوت در مورد مرزهای ایجاد شده توسط انحراف از مرز ایده ال پرداخته، که به عنوان مرزهای کارآمد مسئله بدون محدودیت های غیربرجسته تعریف می گردد. این مرز ایده ال به عنوان کران بالا در مورد عملکرد بوده و می تواند به طور موثر توسط برنامه ریزی پارامتری تابع هدف درجه دوم ، برای مثال الگوریتم های نشان داده شده در فصل 3، محاسبه گردد. به منظور اندازه گیری انحراف، به محاسبه سطح بین مرزهای حاصل شده و مرز ایده ال می پردازیم. یکی از مشکلات مربوط به روش های مبتنی بر سطح، تعریف واریانس بیشینه و مرزهای برگشت کمینه برای محاسبه سطح می باشد، شکل 4.3 را مشاهده کنید. اگر این مقادیر دور از هم باشند، سبد سرمایه گذاریهای بینهایت دارای تاثیر زیادی بر روی کیفیت راه حل می شوند. اگر آن ها نزدیک به هم باشند، بعضی از بخش های مرزی احتمالا قطع می گردد. چون مرزها مناسب واضح نمی باشند، در اینجا دو مقدار را گزارش می کنیم: بخش هایی که از واریانس بیشینه و سبد سرمایه گذاریهای حاصل شده کمینه از مرزهای ایده ال ( سطح دلتا ایده ال)؛ و واریانس بیشینه و بازده کمینه هر دارایی در جهانی های موجود، استفاده می کنند.
کاظمی بازدید : 1358 جمعه 1395/12/20 نظرات (0)
 
دانلود مقاله isi رشته آمار مدال بهینه سازی واریانس- میانگین

مقاله فارسي : مدل بهینه سازی واریانس- میانگین

مقاله انگليسي : The Mean-Variance Optimization Model

رشته: آمار

مشخصات فايل ترجمه:  14 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
در بخش اول این فصل، مختصرا به توضیح اصول اقتصادی خواهیم پرداخت که مبنای انتخاب پورتفولیو (سبد سرمایه گذاری) واریانس- میانگین می باشد. مقدم ای مشابه آنچه که ما در اینجا ارائه کردیم در بسیاری از مرجع های استاندارد در مورد اقتصاد مالی ( نظرات هانگ و لیتزنبرگر [HL88] ، یا لروی و ورنر [LW01] را مشاهده کنید) یا در کتاب هایی از مارکویتچ [Mar59, Mar87] یافت می شود.
بخش 2.2 به معرفی مدل واریانس – میانگین برای انتخاب سبد سرمایه گذاری می پردازد. این بخش شامل دو معیار بهینه سازی ( واریانس و پیش بینی بازده) و تعداد قراردادی معادلات و نامعادلات خطی می باشد. سه روش مختلف از اینکه چگونه به محاسبه راه حل برای این مدل بپردازیم، ارائه شده است: روش محدودیت Ɛ، روش وزنی، و برنامه ریزی پارامتری تابع هدف درجه دوم. در بخش 2.3 به شرح اندازه گیری پراکندگی احتمالی علاوه بر واریانس می پردازیم که بهتر مفهوم ریسک را نشان بدست می دهد، و بخش 2.4 به شرح ماهیت مسائل پایه ای می پردازد که برای آزمون مابقی مقاله مورد استفاده قرار می دهیم. در بخش 2.5، که نتیجه گیری این فصل می باشد، به طبقه بندی آن ها و تحلیل تاثیرشان بر روی مشکلات فرایند بهینه سازی می پردازیم. 
2.1 مبانی انتخاب سبد سرمایه گذاری (پورتفولیو)
در اقتصاد بازاری، تقریبا هر کسی به طور منظم می بایست به حل اختلاف مسائلی بپردازد که در مرکز انتخاب سبد سرمایه گذاری قرار دارد. چه کاری می توان با مقدار پول مورد نظر به منظور دسترسی به بیشترین میزان رفاه کلی انجام داد. شرح این مسئله بسیار مبهم است. به منظور مدیریت آن به طور کمّی، چندین فرضیه دیگر، ساده سازی، و استانداردسازی می بایست صورت گیرد. 
در علم اقتصاد، " رفاه" اغلب به کمک تابع فایده u اندازه گیری می شود: Y R، که نشان دهنده بازده احتمالی Y برای رویدادی با ارقام حقیقی می باشد. ارزش تابع هدف بالاتر، نشان دهنده میزان بالاتری از رفاه می باشد. 
اولین فرضیه ای که مطرح می کنیم- و نسبتا کلی مکی باشد- این است که سرمایه گذار تنها علاقمند به سود مالی می باشد. انگیزه های دیگر همانند، اولویت سرمایه گذاری هایی که از نظر اخلاقی بی عیب می باشند، مد نظر قرار نگرفته اند. 
موارد ساده سازی شده مهم دیگر، فرضیه ای می باشد که فرایند سرمایه گذاری می تواند به عنوان مدل تک- دوره ای بیان شود.
 
کاظمی بازدید : 1322 چهارشنبه 1395/08/26 نظرات (0)
   
عنوان  فارسي مقاله: رویکرد AHP برای تحلیل عوامل بشری در حوادث ناشی از یخ زدگی هواپیما

عنوان انگليسي مقاله: An Approach of AHP for Human Factors Analysis in the Aircraft Icing Accident

رشته: آمار و روش تحقیق

سال انتشار : 2011
مشخصات فايل انگليسي: 7  صفحه pdf

مشخصات فايل ترجمه:  12 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:

دلایلی که یخ زدگی هواپیما را منجر به حادثه می کنند، متنوع اند. اطمینان از اینکه هواپیما به وضوح بلند می شود عامل مهم حمایت از ایمنی پرواز است. عامل انسانی یکی از عوامل مهمی است که باعث تصادفات می شود. در این مقاله، به دلیل پیچیدگی و عدم اطمینان از عوامل انسانی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) را برای ایجاد مدل وزنی عوامل انسانی با تجزیه و تحلیل و تعیین اهمیت همه انواع عوامل انسانی معرفی می کنیم. بر این اساس، مطالعه بیشتر در مورد ارزیابی عوامل انسانی در حوادث یخ زدگی هواپیما توسعه می یابد و در ترتیب اهمیت عوامل انسانی در یخ زدگی هواپیما بر طبق توزیع وزنی عوامل انسانی داده می شود. این مقاله مبنای قابل اعتمادی را برای بهبود تجهیزات و مدیریت پرسنل فراهم می کند.

منبع و ژورنال مقاله

Publisher : Elsevier – Science Direct (الزویر – ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Engineering, Volume 17, 2011, Pages 63–69

 
کاظمی بازدید : 1207 چهارشنبه 1395/07/28 نظرات (0)

عنوان  فارسي مقاله: محاسبه میدانی در ریاضی

عنوان انگليسي مقاله: Field Arithmetic

رشته: ریاضی 

مشخصات فايل ترجمه:  14 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
نمایش فیلدهای بسط داده شده
منحنی BN در فیلدهای اصلی تعریف شده است، که به معنای محاسبه جفت شدگی بر روی منحنی BN بوده که تکیه ای بر روی محاسبه در ارتباط با فیلدهای های محدود دارد. از این رو، اجرای کارآمد فیلد های بسط داده شده مربوطه برای محاسبه جفت شدگی سریع می باشد. محاسبه در ارتباط با    برای دستکاری نقاط  در منحنی پیجیده شده و محاسبه تابع میلر مهم می باشد. علاوه بر این جمع و ضرب مقادیر برای محاسبه   و توان نهایی شامل محاسبه بر روی   می باشد. موسسه مهندسين الکتريسيته و الکترونيک( IEEE P1363.3 [1] ) استفاده از پایه را برای نمایش   پیشنهاد می کند. تفسیر بسط پایه به منظور محاسبه جفت شدگی در [8, 17, 24, 7] مورد بررسی قرار گرفته است.
کاظمی بازدید : 1208 چهارشنبه 1395/07/28 نظرات (0)

عنوان  فارسي مقاله: طرح و الگوی فضای حالت در ریاضی

عنوان انگليسي مقاله: State-Space Planning

رشته: ریاضی  

مشخصات فايل ترجمه:  19 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
ساده ترین الگوریتم طرح کلاسیک به نام الگوریتم های جستجوی فضای حالت می باشد. این ها الگوریتم های جستجو می باشند که فضای جستجو به عنوان زیرمجموعه ای از فضای حالت می باشد. هر گره منطبق با شرایط جهانی می باشد، که هر کدام از آن ها سازگار با حالت انتقال بوده و طرح کنونی سازگار با مسیر کنونی در فضای جستجو می باشد. در این فصل، بخش 4.2 به بحث در مورد الگوریتم هایی می پردازد که به جستجوی موارد پیشرو از حالت آغازین جهانی پرداخته و به جستجوی شرایطی می پردازد که فرمول هدف را مد نظر قرار می دهد. بخش 4.3 به بحث الگوریتم هایی می پردازد که به جستجوی موارد قبلی از فرمول هدف به منظور پیدا کردن حالت آغازین می پردازد. بخش 4.4 به توصیف الگوریتمی می پردازد که به ادغام عوامل جستجوی پیشرو و پسین می پردازد. بخش 4.5 به شرح دامین های سریع مختص به الگوریتم جستجوی پیشرو می پردازد. 
4.2 جستجوی پیشرو
یکی از ساده ترین الگوریتم های طراحی به نام الگوریتم جستجوی پیشرو می باشد که در شکل 4.1 نشان داده شده است. این الگوریتم به صورت غیر قطعی می باشد (ضمیمه A را مشاهده کنید). آن به صورت داده P = (O, so, g) از مشکلات برنامه ریزی 7:' می باشد. اگر 7:' قابل حل باشد، به این ترتیب جستجوی پیشرو (O, so, g) طرح راه حل را برگشت می دهد؛ به عبارت دیگر نقص ها بر می گردند. طرح برگشتی توسط هر یک از دستورات برگشتی الگوریتم به نام راه حل نیمه تمام می باشد زیرا آن به عنوان بخشی از راه حل نهایی برگشتی توسط دستورات سطح بالا می باشد. ما از اصطلاح راه حل بخشی با مفهوم مشابه توسط دستورات سطح بالا استفاده می کنیم. اگرچه ما جستجوهای بعدی را برای کار کردن بر روی مشکلات برنامه ریزی کلاسیک مد نظر قرار می دهیم، ایده مشابهی مد نظر قرار می گیرد تا بر روی مشکلات برنامه ریزی کار کنیم که بتوانیم 1) محاسبه کنیم که آیا یک حالت بر مبنای حالت هدف می باشد یا خیر، 2) مجموعه تمام فعالیت های کاربردی برای یک حالت را مد نظر قرار دهیم و 3) به محاسبه حالت جایگزین که در نتیجه بکارگیری یک عمل نسبت به حالت می باشد، بپردازیم.
کاظمی بازدید : 958 یکشنبه 1394/12/09 نظرات (0)
مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Option pricing under the Merton model of the short rate
  • عنوان فارسي مقاله: انتخاب قیمت گذاری تحت مدل نرخ کوتاه مدت مرتون
  • مشخصات فايل مقاله: 9 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 12 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2009
  • ترجمه چکيده مقاله:
     مطالعه اخیر در مورد قیمت گذاری به صورت کلی خطر مربوط به نرخ آزاد و یا کوتاه مدت را در طول دوره انتخاب ثابت فرض کرده است. در این مطالعه ما ماهیت اتفاقی و تصادفی مربوط به نرخ کوتاه مدت مدل ارزش گذاری انتخاب شده را ایجاد کردیم و فرمول های خاصی را برای ارزش اسمی اروپایی به دست آوردیم و گزینه هایی را نیز برای سرمایه یا موجودی ذخیره در زمانی که نرخ با استفاده مدل Merton کاهش می یابد را قرار دادیم. با استفاده از این مدل انتخابی به عنوان یک بنچ مارک یا نقطه مرجع، آنالیزهای عددی ما به طور کلی مدل را بیش از ارزش اسمی به وسیله پول، با ارزش گذاری متوسط پلی و ارزش گذاری کم پولی نشان داد. آنالیزهای ما به صورت مستقیم قابل گسترش و بسط دادن به ارزش اسمی های آمریکایی برای سهام پرداختی تقسیم نشده و برای ارائه دادن اروپایی به وسیله خاصیت تعادل قرار دادن نام می باشد.
    کلمات کلیدی: انتخاب قیمت گذاری، مدل نرخ کوتاه مدت مرتون، مدل انتخابی Black-Scholes، ارزش گذاری متمایل
    درباره ما
    Profile Pic
    تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها ، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک می باشد.
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود رایگان مقالات ISI + خرید ترجمه فارسی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 313
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,285
  • بازدید ماه : 768
  • بازدید سال : 52,408
  • بازدید کلی : 4,954,269