loading...
تکنو مکانیک
کاظمی بازدید : 1052 چهارشنبه 1395/12/11 نظرات (0)
 
دانلود مقاله isi رشته علوم تربیتی یادگیری الکترونیکی در چین

مقاله فارسي : یادگیری الکترونیکی در چین

مقاله انگليسي : GUEST EDITORIAL E-learning in China

رشته: علوم تربیتی

مشخصات فايل ترجمه:  6 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
هدف این مقاله اینست که زمینه­ای در این موضوع خاص تنظیم نماید تا وضعیت یادگیری الکترونیکی در چین را کاوش کند. این موضوع بستگی به نامتوازن بودن توسعه در نیمه توسعه یافته شرق و نیمه توسعه نیافته غرب دارد. و در واقع بسیاری از دانش ­آموزانی که در دوره متوسطه فارغ ­التحصیل می­شوند، نمی­توانند وارد دانشگاه های معتبر شوند. این انگیزه ­های توسعه یادگیری در چین می­باشد. اکنون با سرعت توسعه اقتصادی، چین این توانایی را دارد که با ساماندهی عالی دیگر شرایط ضروری برای مدارس و دانشگاهها را فراهم کند. یادگیران الکترونیکی بر این باورند تا به حدی برسند که که به روشهایی با معلمان و اساتید باتجربه وارد گفتگو بشوند. دولت چین گام هایی در جهت پروژه­های ملی برای برقراری یا بهبود زیرساخت در آموزشگاه ها و تعدادی از مدارس آنلاین چینی برداشته است و دانشکده ­های آموزشی برای اجرای برنام­های یادگیری الکترونیکی تاسیس کرده است.  
طراحی/روش شناسی/ مسیر :
این مقاله موارد مطالعاتی مسایل مهم یادگیری الکترونیکی در چین را دربر دارد.
یافته ها: استفاده از اطلاعات و فناوری ارتباطات در تحصیل از مراحل مختلف درچین است. این بررسی­ها تصویر روشنی از توسعه یادگیری الکترونیک در چین و چالش هایی که با آن روبرو شدند را نشان می­دهد.
مفاهیم عملی :
این مقاله خلاصه­ای از یادگیری الکترونیکی در چین است. این اطلاعات برای سیاستمداران، مدیران و اساتید مفید است.
اصالت/ ارزش :
 وضعیت یادگیری در چین در مجلات فناوری آموزش غرب به نمایش گذاشته شده است.
 به دلیل افزایش جمعیت، چین در قلمروی آموزش با چالشهایی مواجه شده است (وانگ، 2007). یکی از این چالشها نامتوازن بودن توسعه آموزشهای پایه­ای در نواحی توسعه یافته شرقی و توسعه نیافته غربی است. برخی مدارس در مناطق توسعه­ یافته امکانات و معلمان خوبی دارند و می­توانند تحصیلات خوبی داشته باشند. به هر حال در بعضی مناطق روستایی از نواحی توسعه­ نیافته شرایط مدارس باور نکردنی است و یا حتی اصلاً مدرسه نداشته و بچه ­ها در کسب تحصیلات باکیفیت مشکل دارند.
کاظمی بازدید : 1058 چهارشنبه 1395/12/11 نظرات (0)
 
دانلود مقاله isi رشته علوم تربیتی گرایش ها و روش های جدید در طراحی آموزشی و تکنولوژی

مقاله فارسي : گرایش ها و روش های جدید در طراحی آموزشی و تکنولوژی

مقاله انگليسي : New Trends and Approaches in Instructional Desing and Technology

رشته: علوم تربیتی

مشخصات فايل ترجمه:  6 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
هدف این تحقیق، بحث پیرامون گرایشات  نوین در تکنولوژی و طراحی آموزشی (IDT) است.
پیشروی در این زمینه از جنگ جهانی دوم، آغاز شد و از آن به بعد، تعاریف مختلفی مثل طراحی آموزشی(ID) و یا تکنولوژی آموزشی (ET)، مورد استفاده قرار گرفت. هدف ما این است، که بدانیم چرا، تعاریف متعددی برای یک کلمه ساده وجود دارد. و دیدگاه دانشمندان مختلف را در این رابطه مورد بررسی قراردهیم . بنابراین بسیاری از تعاریف، مفاهیم و استراتژی ها، برای آموزش دهندگان، مربیان و دانش آموزان در مدارس و مراکز بازرگانی صنعتی در آینده تعریف خواهد شد.
کلیدواژه: طراحی سیستم آموزشی، طراحی اموزشی، تکنولوژی آموزشی، راهکارهای جدید در IDT و تاریخچه IDT
1-مقدمه:
کلیه معلمان و آموزشگرهایی که در فرآیند طراحی آموزشی دخیل می باشند در واقع  در این زمینه و در مقاطع مختلف سنی تدریس می کنند، این تحقیق بحث و بررسی می کند که چطور تعریف طراحی آموزشی (ID) در طول سالها تغییر کرده و تعاریف مورد قبول در فرایند آموزشی را ارائه می دهد. دو دیدگاه برای بررسی این تغییرات وجود دارد. اولین دیدگاه این است که درک خود تعاریف بسیار حایز اهمیت می باشد و دومین اینکه لازم است به این نکته توجه کنیم که نام واقعی رشته تحصیلی بوسیله متخصصان مختلف، تغییر داده شده است. طراحی آموزشی (ID)، در معنای دیگر، با عبارت های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:
آموزش صوتی تصویری، ارتباطات صوتی تصویری و تکنولوژی آموزشی .
کاظمی بازدید : 836 چهارشنبه 1395/12/11 نظرات (0)
 
دانلود مقاله isi رشته علوم تربیتی دوره آموزشی کلاس آنلاین

مقاله فارسي : دوره آموزشی کلاس آنلاین

مقاله انگليسي : Online-Class curriculum

رشته: علوم تربیتی

مشخصات فايل ترجمه:  4 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
موارد زیر لیستی از کلاس هایی است که ما در حال حاضر به کاربران در قالب آنلاین ارائه می دهیم. هر یک از این کلاس ها متشکل از جلسات 90 دقیقه ای بوده است. کاربران تمام کلاس ها را به صورت زنده، و بر مبنای ارائه اینترنتی مشاهده کرده در حالی که در ارتباط با تماس کنفرانس زنده بوده که به آن ها این امکان را می دهد تا توضیحاتی را داده و پرسش هایی را در طول دوره آموزشی کلاس بپرسند. بسیاری از کلاس ها حاوی مستندات تکمیلی مفصلی می باشند که برای دانلود در پایان کلاس در دسترس می باشند.
ضروریات خدمات به مشتری
شنوندگان: گیرنده و فرستنده
مهارت مورد نیاز: شرکت کننده می بایست از مبانی فرایند این کار آگاه باشد.
محتوای کلاس:
 دو جلسه اول کلاس به منظور تحت پوشش قرار دادن جزییات مربوط به گیرنده و فرستنده به شکل موفق می باشد. این دوره برای افراد تازه کار تا متوسط بوده که شامل شرح جزییات مربوط به نوع تماس / شروع کار در روز اول می باشد. جلسه دوم در ارتباط با موارد ارسالی بوده به ترتیبی که ما به بررسی مرکز تماس و وظایف آن ، شامل فناوری ارسال، ادامه کار و برنامه ریزی مجدد و موارد دیگر می پردازیم. این به عنوان کلاس کاملی برای CSR جدید یا کاربر مجربی می باشد که می خواهند مهارتشان را بالا برند.
 
کاظمی بازدید : 943 چهارشنبه 1395/12/11 نظرات (0)
 
دانلود مقاله isi رشته علوم تربیتی درس پژوهی و واگذاری تکالیف به دانش آموزان در محیط آنلاین

مقاله فارسي : درس پژوهی و واگذاری تکالیف به دانش آموزان در محیط آنلاین

مقاله انگليسي : Study learning and assigning homework to student in online context

رشته: علوم تربیتی

مشخصات فايل ترجمه:  44 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
امکان حذف:
 این گزینه اگر فعال گردد، افراد می توانند در هر زمانی که می خواهند قبل از دسته بندی، فایل های آپلود شده را پاک کنند.
حداکثر تعداد فایل های آپلود شده:
 حداکثر تعدادی که یک فرد می تواند آپلود کند به دانش آموزان نشان داده نمی شود، لطفا تعداد واقعی فایل های مورد نظر را در بخش توضیحات بنویسید.
امکان یادداشت برداری:
اگر فعال گردد، افراد می توانند یادداشت هایی را در متن وارد کنند. آن مشابه متن های آنلاین می باشد.این جعبه متن برای ارتباط با نمره افراد، توضیحات پیشرفت مراحل کار، یا فعالیت های نوشتاری دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
نوع فعالیت ها : 
سه نوع فعالیت مختلف وجود دارد.
فعالیت های آفلاین. این موارد زمانی امکان پذیر می باشد که  چنین فعالیت هایی خارج از مدل انجام گیرد. دانش آموزان می توانند توضیحاتی از این فعالیت ها را مشاهده کنند ولی نمی توانند به آپلود فایل یا موارد دیگر بپردازند. معلمان می توانند نمره ای برای تمام دانش آموزان تعیین کرده و دانش آموزان می توانند نمره شان را مشاهده کنند.
آپلود کردن یک فایل خاص. این نوع از فعالیت ها این امکان را برای دانش آموزان ایجاد می کند تا یک فایل خاص را آپلود کنند. این فایل ها ممکن است به صورت اسناد پردازش شده وورد، تصویر، وب سایت فشرده شده یا موارد دیگر قابل ارائه باشد. معلمان می توانند این فعالیت ها را به صورت آنلاین نمره گذاری کنند.
توضیحات درون متنی :
 اگر این گزینه انتخاب شود، فعالیت های اصلی در قسمت توضیحات بازخوردی در زمان نمره دهی کپی می گردند، و توضیحات داخلی را ساده تر کرده ( با استفاده از رنگ های مختلف) و یا متن اصلی را ویرایش می کند.  
ارسال ایمیل هشدار: اگر شما آن را فعال کنید به دانش آموزان از طریق ایمیل در ارتباط با نمره و نتایج فعالیت های آن ها اطلاع داده می شود.
 
کاظمی بازدید : 1033 چهارشنبه 1395/12/11 نظرات (0)
 
دانلود مقاله isi رشته علوم تربیتی نقش هوش هیجانی در افزایش کیفیت زندگی کاری مدیران مدارس

مقاله فارسي : نقش هوش هیجانی در افزایش کیفیت زندگی کاری مدیران مدارس

مقاله انگليسي : The role of emotional intelligence in increasing quality of work life in school principals

رشته: علوم تربیتی

مشخصات فايل ترجمه:  6 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
هدف اصلی این پژوهش بررسی هوش هیجانی و رابطه آن با کیفیت زندگی کاری مدیران مدارس بود. مطالعه حاضر یک تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. نمونه شامل 139 نفر از مدیران مدارس در شهرستان خرم آباد است که با استفاده از روش تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. به منظور جمع آوری داده های مربوط به متغیرهای مورد پژوهش، از پرسشنامه های موجود کیفیت زندگی کاری و هوش هیجانی استفاده شد. داده های جمع آوری شده با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و آزمون تی تک نمونه ای، با استفاده از نرم افزار spss تحلیل شدند. بر اساس یافته های این مطالعه، همبستگی مثبتی بین کیفیت زندگی کاری با هوش هیجانی (000/0> (p و ابعاد آن یعنی، خود آگاهی، خود مدیریتی، کنترل روابط و آگاهی اجتماعی وجود داشت. علاوه بر این، نتایج نشان داد کیفیت زندگی کاری مدیران بالا است. اما در مقابل، هوش هیجانی مدیران در مقایسه با میانگین پرسشنامه کم بود. افزایش هوش هیجانی مدیران را قادر می سازد که محیط کاری بهتری فراهم نمایند و بدین سبب عملکرد آنها به طور گسترده ای رشد می یابد.
کلیدواژه  :هوش هیجانی، کیفیت زندگی کاری، مدیران مدارس، ایران
1.مقدمه:
به طور کلی، احساسات نقش مهمی در زندگی فردی ایفا می نماید به دلیل اینکه احساسات حیات بخشند، اجازه دهید به تجربه ما از غمها و شادی ها اشاره کنیم. انسان دارای دو ذهن است، یکی ذهن متفکر و دیگری احساس. این دو ذهن، با هم، زندگی روانی فرد را شکل میدهند. زمانی که احساسات و عواطف تحریک می شوند، تعادل بین این دو ذهن به دلیل اینکه هوش عاطفی بر ذهن متفکر غلبه می کند، به هم می خورد. بنابراین، توجه به سمت نقش هوش هیجانی در زندگی روزمره  فرد تغییر می یابد. معمولا رهبری در سازمان بیش از هر کس دیگری می تواند بر احساسات افراد نفوذ داشته باشد.

تعداد صفحات : 149

درباره ما
Profile Pic
تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها ، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود رایگان مقالات ISI + خرید ترجمه فارسی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 313
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,367
  • بازدید ماه : 850
  • بازدید سال : 52,490
  • بازدید کلی : 4,954,351